خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره کانون کارگران و باز نشستگان تامین اجتماعی مازندران:

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مهمترین دغدغه کارگران است

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۸۹۸

رئیس هیئت مدیره کانون کارگران و باز نشستگان تامین اجتماعی مازندران گفت: حدود 65% از کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر دارای حقوق حداقل هستند و مشکلات معیشتی فراوانی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفتمین گردهمایی آموزشی و سیاحتی اعضای هیات مدیره کانون‌های کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان مازندران با حضور علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران)، تقی‌پور (مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی)، رئیس و اعضای هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور و جمعی دیگر از مسئولان در جزیره قشم برگزار شد.

نصرالله دریابیگی در ابتدا با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی تشکیل  این گردهمایی‌ها شناسایی دقیق مشکلات بازنشستگان و سعی بر رفع حداکثری این معضلات است، گفت: هدف از تشکیل این اردوها یاد گرفتن خرد و کار جمعی در راستای بهبود شرایط و مشکلات بازنشستگان و مستمری‌بگیران و فریاد مشکلات کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران و اعلام آن به مسئولان است.

رئیس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان مازندران با اشاره به اینکه حدود 65% از کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر دارای حقوق حداقل هستند و مشکلات معیشتی فراوانی دارند، گفت: اتکای جامعه کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر به سازمان تامین اجتماعی است و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مهمترین دغدغه کارگران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز