خبرگزاری کار ایران

کارگران «دیارخودرو» در گلپایگان مطالبات مزدی دارند/ مدیران هر بار وعده دادند درست می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۹۸۲

کارگران کارخانه دیارخودرو در گلپایگان، حدود ده ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ حدود 260 کارگر کارخانه دیارخودرو در گلپایگان، ده ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند.

یکی از این کارگران می‌گوید: از سال گذشته (95)، هشت ماه دستمزد طلبکاریم؛ دو ماه هم در سال جاری دستمزدمان پرداخت نشده که سرجمع می‌شود ده ماه.

این کارگر با بیان این که زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر سهامدار عمده که در حال حاضر موسسه مالی و اعتباری کوثر است، شنیده می‌شود؛ افزود: همکارانم بارها به مدیریت مجموعه مراجعه کرده‌اند؛ اما نتیجه‌ای نگرفته‌اند؛ هر بار وعده داده‌اند؛  هر بار گفتند به زودی اوضاع درست می‌شود.

در روزهای گذشته، علی بختیار (نماینده مردم گلپایگان در مجلس)  با رضایی مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری  کوثر در رابطه با کارخانه دیار خودرو جلسه‌ای برگزار کرده و پیگیر موضوع است.

در عین حال روابط عمومی دفتر مرکزی شرکت در تهران، ضمن این که خبر را تکذیب نکرد؛ از ارائه جزئیات بیشتر در این رابطه خودداری کرد.

یکی از مدیران کارخانه در گلپایگان که نخواست نامش بیاید گفت: قضیه واضح است؛ کارگران ماهها مطالبات مزدی دارند؛  در این رابطه نیازی به توضیحات من نیست؛ می‌توانید با سهامدار اصلی یعنی موسسه مالی و اعتباری کوثر تماس بگیرید و چرایی موضوع را جویا شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز