خبرگزاری کار ایران

جمعی از تشکل های کارگری و بازنشستگان:

در اعتراض به طرح ادغام فردا تجمع می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۱۶۴

جمعی از تشکل‌های کارگران و بازنشستگان اعلام کرده‌اند فردا صبح در اعتراض به مطرح شدن مجدد طرح ادغام مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از تشکل‌های صنفی کارگری و همچنین تشکل‌های بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام کرده‌اند فردا سه شنبه (۱۴ شهریور ماه) در اعتراض به مطرح شدن طرح ادغام در صحن علنی مجلس، از ساعت ۸ صبح مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع اعتراضی بر پا خواهند کرد. 

از قرار معلوم، قرار است طرح ادغام صندوق درمان تامین اجتماعی در بیمه سلامت فردا در صحن علنی مجلس در قالب ماده ٨٧ برنامه ششم پیشنهاد شود. لذا برپایی تجمع فردا با هدف حفظ استقلال سازمان تامین اجتماعی و صیانت از اندوخته‌های کارگران صورت خواهد گرفت. 

در همین رابطه کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران و کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی در فراخوان‌های جداگانه از اعضای تشکل‌های خود خواسته‌اند که در این تجمع شرکت کنند و با حضور خود به نمایندگان مجلس نشان دهند که جامعه کارگری با بحث ادغام به شدت مخالف است. این فراخوان‌ها هم در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود و هم از طریق سیستم ارتباطی پیامک به دست کارگران و بازنشستگان رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز