خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس:

هویت و مهمان‌نوازی بندرعباسی‌ها در ایام نوروز بر کسی پوشیده نیست

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۳۴۸

محمد مهدی جهانبخش گفت: هویت و مهمان‌نوازی بندرعباسی‌ها بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، محمد مهدی جهانبخش در نشست کمیته فرهنگی نوروز 96 شهرداری بندرعباس با بیان اینکه با استفاده از پیشنهادات تمام مجموعه شهرداری می‌توان خدمات شایسته‌ای را به مهمانان نوروزی و همشهریان ارایه کرد، گفت: با توجه به اینکه در سومین سال برنامه‌ریزی جامع فرهنگی مجموعه شهرداری برای تسهیلات سفر قرار داریم، همکاری و همراهی سایر بخش‌های شهرداری و همچنین سایر دستگاه‌های اجرایی به منظور افزایش سطح کمی و کیفی برنامه‌ها ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: هویت و مهمان‌نوازی بندرعباسی‌ها بر کسی پوشیده نیست و باید این امر به طور هرچه شایسته‌تر برای مهمانان نوروزی انجام شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه شکل و نحوه اجرای برنامه‌ها در ایام نوروز نیازمند برنامه‌ریزی‌های منسجم است، تاکید کرد: امیدوارم شهرداری بندرعباس با هماهنگی هر چه بیشتر در عملکرد و ارائه خدمات، نمره قابل قبولی کسب کند.

جهانبخش تصریح کرد: باید برنامه‌ها در ساعات، روزها و مکان‌های مختلف شهر برگزار شوند تا بتوایم مجموعه بیشتری از مردم را تحت پوشش خدمات خود قرار دهیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروزه خدمات نوین، دسترسی آسان‌تری را برای مردم فراهم کرده، یادآور شد: باید خدمات را به صورت دیجیتال نیز به مردم ارائه دهیم تا پل ارتباطی آنها پس از سفر به بندرعباس حفظ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز