خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه تنکابن:

تکه‌کلام امام تاکید بر حفظ وحدت‌کلمه و حفظ آبروی مستضعفان بود

asdasd
کد خبر : ۳۹۵۵۲۹

فرماندار تنکابن گفت: تفاوت عمده بین انقلاب اسلامی ایران و انقلاب دیگر کشورها، همانا تکیه و اعتماد به مردم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تنکابن، سید امیر حسینی جو معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه تنکابن بود.

وی ابتدای سخنان خود با اشاره به تقارن ایام با سالروز اقامه اولین نماز جمعه توسط مرحوم حضرت آیت‌الله طالقانی، از برپایی نماز جمعه به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: همانطور که بارها در بیانات حضرت امام(ره)تاکید شده این انقلاب، فقط در سایه جان‌فشانی و حضور آحاد جامعه از هر قشر و تفکری در میدان مبارزه دوران ستمشاهی امکان پذیر شد.

وی افزود: تکه کلام امام بزرگوار همیشه تاکید بر حفظ وحدت‌کلمه و حفظ آبروی مستضعفان بود.

فرماندار تنکابن خاطرنشان کرد: تفاوت عمده بین انقلاب اسلامی ایران و انقلاب دیگر کشورها، همانا تکیه و اعتماد به مردم بود، مردمی که شاهد بودیم با دست خالی به مبارزه پرداختند و پیروز شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره تضارب‌آرا میان کاندیداهای مجلس و شوراها اسلامی شهر گفت: پس از پایان انتخابات و مشخص شدن نتایج، نباید سایر کاندیداهای بازمانده از رقابت نا امید شوند بلکه باید طرح‌ها، ایده‌ها و راهکارهایی که برگزیده بودند را با منتخبان جدید در میان گذارده و با همفکری و وحدت‌کلمه تلاش مضاعفی را برای مرتفع‌کردن مشکلات جامعه خویش به انجام رسانند.

حسینی‌جو خاطرنشان کرد: در جامعه امروز ، مدیران دستگاه‌های اداری باید به مردم پاسخگو بوده و از اینکه عملکرد آنها در بوته نقد قرار گیرد هراسی نداشته باشند. در شهرستان تنکابن با برنامه‌ریزی که انجام شده، همه هفته بخصوص در مناسبت‌ها مدیران دستگاه‌های اجرایی در نماز جمعه به بیان عملکرد دستگاه خویش می‌پردازند.

وی در پایان اظهارداشت: فردا شنبه استاندار محترم جناب آقای ربیع فلاح، معاونان، همراه هیئت محترم اقتصادی استانداری، مدیران‌کل و روسای بانک‌ها  در نشستی با تولید کنندگان و صاحبان صنایع غرب استان به مرکزیت تنکابن در سالن اجتماعات فرمانداری مشکلات اقتصادی تولید کنندگان را بررسی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز