خبرگزاری کار ایران

بیانیه ارتش سوریه درباره پیروزی حلب

ارتش سوریه، بیانیه‌ای درباره کامل شدن پیروزی در حلب و اخراج همه تروریست‌ها از این شهر صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از العالم، در بیانیه ارتش سوریه آمده است که به برکت خون شهدای پاک و قهرمانی و فداکاری نیروهای مسلح قهرمان و نیروهای هم‌پیمان و پایداری ملت دلاور سوریه فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه بازگشت امنیت و آرامش به شهر حلب را پس از آزادی از تروریسم و تروریست‌ها و خروج باقی‌مانده آنها از این شهر اعلام می‌کند.

این پیروزی تحولی راهبردی و نقطه عطف مهمی در جنگ علیه تروریسم از یک سو و ضربه‌ای سهمگین به پروژه تروریسم و حامیان آنها، از سوی دیگر و همچنین تاکیدی بر توانمندی ارتش سوریه و هم‌پیمانانش در زمینه یک‌سره کردن کار نبرد با سازمان‌های تروریستی و آغاز گر مرحله‌ای جدید از بیرون راندن تروریسم از تمام اراضی سوریه است.   

فرماندهی ارتش و نیروهای مسلح سوریه همچنین تاکید می‌کند که این دستاورد عظیم، انگیزه‌ای قوی برای ادامه اجرای ماموریت‌های ملی برای نابود سازی تروریسم و احیای امنیت و ثبات در این سرزمین است.

به این وسیله بار دیگر از همه کسانی که سلاح به دست گرفته‌اند، دعوت می‌شود که از سرنوشت دیگران عبرت بگیرند و سلاح خود را زمین بگذارند، زیرا مبارزه با تروریسم تا آزادی آخرین وجب از خاک وطن سرافراز ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر : ۴۴۰۶۱۶