خبرگزاری کار ایران

خادمی خبر داد:

عزل برخی مدیران بانکی کهگیلویه و بویراحمد در آینده‌ای نزدیک

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل همکاری نکردن برخی بانک‌ها در استان، مدیران آنها تغییر خواهند کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سیدموسی خادمی در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور قائم‌مقام و معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد، به مدیران این استان هشدار داد بدون هماهنگی با فرمانداران شهرستان‌ها دست به عزل مدیران شهرستانی نزنند.

وی گفت: مدیران کل برای انتخاب مدیران باید با فرمانداران هماهنگ کنند و اگر با هم اختلاف داشتند باید با استانداری این استان هماهنگی کنند و حق ندارند بدون طی روال قانونی دست به انتصاب مدیران خود بزنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: استانداری کهگیلویه و بویراحمد بین مدیران کل و فرمانداران قضاوت می‌کنند و مدیرکل حق ندارد سر خود کاری انجام دهد.

خادمی از مدیران کل کهگیلویه و بویراحمد خواست برای انتصاب مدیران شهرستانی به غیر از فرمانداری و استانداری باید جای دیگر هماهنگی نکنند. مدیران کل کهگیلویه و بویراحمد برای انتخاب مدیران با جای دیگر هماهنگ نکنند.

مسوول ارشد دولت‌یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد افزود: در انتصاب مدیران کل هم در کهگیلویه و بویراحمد، وزارتخانه‌ها باید با استانداری استان هماهنگ باشند و نمی‌توانند بدون هماهنگی مدیرکل منصوب کنند.

خادمی افزود: اگر مدیران کل وزارتخانه‌ها با استانداری کهگیلویه و بویراحمد به توافق نرسیدند باید برای داوری با معاون‌اول رئیس‌جمهور هماهنگ کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخشی از سخنان خود از عملکرد برخی بانک‌های عامل در این استان انتقاد کرد.

خادمی با اشاره به عملکرد برخی بانک‌ها در بحث اقتصاد مقاومتی و دادن تسهیلات به واحدهای تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد، یادآورشد: به دلیل  همکاری نکردن این بانک‌ها در استان، برخی مدیران بانک‌ها تغییر خواهند کرد.

کد خبر : ۴۲۲۵۸۷