خبرگزاری کار ایران

نیروی انتظامی بوشهر تشریح کرد:

جزئیات برخورد ماموران انتظامی با موتورسوار متخلف در گناوه

نیروی انتظامی استان بوشهر با انتشار بیانیه‌ای جزئیات برخورد ماموران انتظامی با موتورسوار متخلف در گناوه را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، در بیانیه نیروی انتظامی استان بوشهر آمده است: در پی انتشار کلیپی از نحوه برخورد ماموران راهنمایی و رانندگی شهر گناوه با راکب یک موتورسیکلت، برای تنویر افکار عمومی و اطلاع مردم فهیم و فرهنگ مدار شهرستان گناوه به اطلاع می‌رساند که به‌منظور نظم بخشی به ترافیک، تسهیل در رفت و آمد وسایط نقلیه و شناسایی و برخورد با رانندگان متخلف طرح‌های ترافیکی پلیس راهور بنا به نیاز و به صورت مقطعی در نقاط مختلف شهرها اجرا می‌شود.

ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز چهارم مردادماه این طرح در میدان امام‌خمینی(ره) شهر گناوه در حال اجرا بود که شخصی موتورسوار به هویت «ب، ن» فرزند نورالله اهل یکی از استان‌های همجوار با یک دستگاه موتوسیکلت روی پای یکی از افسران در حال اجرای طرح عبور کرد و وی را مصدوم و پس از ربایش دفترچه قبض این افسر اقدام به فرار می‌کند. پس از تعقیب و گریز موتورسوار متخلف زمین خورده و تعدادی از ماموان پلیس راهور صمن دستگیری وی موتورسیکلتش را متوقف و خودش را به کلانتری منتقل می‌کنند.

نحوه برخورد افسر پلیس راهور با موتورسوار متخلف در حالی‌که به روی زمین افتاده بود مورد تایید پلیس نبوده و برابر آیین‌نامه‌های داخلی به‌وسیله نهادهای نظارتی با همکار خاطی برخورد خواهد شد و از طرفی نیز پرونده شکایت پلیس راهور شهرستان گناوه از موتورسوار متخلف متضمن دستور مرجع محترم قضایی در حال رسیدگی است.

با توجه به نقش بسیار مهم و انکارناپذیر امنیت روانی، انتظامی و ترافیکی در رونق اقتصادی، فعالیت بازار و کسب و کار، انتظار می‌رود مردم فهیم، هوشیار و آگاه شهرستان‌گناوه همچون گذشته یار و همراه پلیس خدمت‌گزار بوده تا با ارتقای امنیت اجتماعی زمینه رشد و بالندگی اقتصادی شهرستان بیش از پیش فراهم شود.

کد خبر : ۳۹۵۴۰۲