خبرگزاری کار ایران

سامان محمدی خبر داد:

دستگیری عامل هتک حیثیت از شهروندان ورامینی در شبکه اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۹۵۶

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات شرق استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به هتک حیثیت یکی از شهروندان ورامینی در شبکه اجتماعی کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ سامان محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به این پلیس و طرح شکایتی در ارتباط با استفاده فردی از عکس‌های وی در شبکه‌های اجتماعی بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: پس از انجام تحقیقات و اقدامات سایبری هویت متهم مشخص که با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس احضار و پس از مواجهه با مدارک مستدل پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات شرق استان تهران خاطرنشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این فرد برای انتقام جویی و ایجاد مزاحمت اقدام به درج تصاویر وی کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در پایان خطاب به شهروندان بیان داشت: شهروندان در استفاده از شبکه‌های مجازی جوانب احتیاط را کاملاً رعایت و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و به هیچ عنوان اطلاعات شخصی خود را در معرض دید سودجویان قرار ندهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز