خبرگزاری کار ایران

كاخ سفید:

روی كار آمدن روحانی فرصتی برای رفع نگرانی‌ها است

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۵۴

سخنگوی كاخ سفید تصریح كرد كه مراسم تحلیف حسن روحانی به عنوان رییس‌جمهوری ایران این فرصت را برای این كشور فراهم می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممكن نگرانی‌های جامعه بین‌الملل درباره برنامه هسته‌ای خود را برطرف کند.

سخنگوی کاخ سفید هم‌زمان با تحلیف «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری جدید ایران طی بیانیه‌ای تاكید كرد كه چنانچه دولت جدید ایران در مسیر رفع نگرانی‌های بین‌المللی جدی باشد، آمریکا نیز از تعامل استقبال خواهد كرد.
به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «جی كارنی» تصریح كرد كه مراسم تحلیف حسن روحانی به عنوان رییس‌جمهوری ایران این فرصت را برای این كشور فراهم می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممكن نگرانی‌های جامعه بین‌الملل درباره برنامه هسته‌ای خود را برطرف کند.

وی در ادامه ابراز امیدواری كرد كه روی كار آمدن حسن روحانی بهبود وضعیت زندگی ایرانیان را به دنبال داشته باشد.
در بیانیه كارنی همچنین آمده است: «بهتر است دولت جدید ایران با تعامل جدی و اساسی تعهدات بین‌المللی خود را انجام داده و راه‌حلی مسالمت‌آمیز برای مساله هسته‌ای این كشور پیدا کند؛ در این صورت آمریكا را شریکی مشتاق خواهد یافت.»

بر اساس این گزارش، مراسم تحلیف حسن روحانی بعدازظهر یكشنبه – دیروز – برگزار شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز