خبرگزاری کار ایران

تكذیبیه دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی در مورد یك خبر

کد خبر : ۷۴۴۰۵

پیغام محرمانه جان كری به آیت الله هاشمی رفسنجانی کذب است.

در پی انتشار خبری كذب در برخی رسانه های داخلی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی WND امریكا مبنی بر پیغام محرمانه جان كری به آیت الله هاشمی رفسنجانی توضیح ضروری ذیل جهت تنویر افكار عمومی به اطلاع می رسد.

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری متاسفانه برخی رسانه های مغرض داخلی با اعتقاد به اینكه هدف هر وسیله ای را توجیه می كند و بدون توجه به منافع و مصالح ملی كشور و صرفا با هدف تخریب و بدنام كردن رقیب انتخاباتی خود علاوه بر خبرسازی و شایعه پراكنی داخلی از منابع معاند و ضد انقلاب خارجی نیز كمك گرفته و بلندگوی مطامع و اهداف سوء رسانه های مغرض و معاند خارجی می شوند.

هر چند از رسانه های خارجی انتظاری جز دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران نمی رود ولی تاسف انگیز اینكه چرا برخی رسانه های داخلی بلافاصله از اخبار منتشره در منابع خارجی كه به مذاق سیاسی و جناحی آنان سازگار است استفاده كرده و بلندگوی آنان می شوند.

سؤال اساسی از این رسانه‌ها اینست که آیا حاضرند همه اخبار این رسانه‌‌ها علیه همه مسئولان و نظام جمهوری اسلامی ایران را پوشش داده و باز تکرار کنند؟!

دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی با ابراز تاسف از اقدام ضد انسانی و اخلاقی اینگونه رسانه های داخلی كه بلندگوی رسانه های معاند ضد انقلاب می شوند و تكذیب شدید این مطلب، حق قانونی خود را برای پیگیرد حقوقی این موضوع و برخورد قانونی با رسانه های خاطی محفوظ می دارد.

مسئول دفتر

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز