خبرگزاری کار ایران

مطهری در جمع خبرنگاران:

هاشمی بیشترین نقش را در انقلاب داشته است

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۴۹

به گفته مطهری؛اگر هاشمی رد صلاحیت شود نظرات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد حماسه سیاسی به شكل كامل و مناسب تحقق پیدا نخواهد کرد.

مطهری گفت:هاشمی بیشترین نقش را در انقلاب اسلامی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نماینده مردم تهران بعد از جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: نیازی نیست که هاشمی برای رد صلاحیت خود درخواست حکم حکومتی کند.مقام معظم رهبری می‌توانند در این زمینه حکم حکومتی بدهند و احتمال آن نیز دور از ذهن نیست.

علی مطهری در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی براینکه آیا از شایعه رد صلاحیت برخی كاندیداها اطلاع دارید یا خیر؟ گفت: من خبری ندارم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار دیگر مبنی براینکه بیان شده است که هاشمی به دلیل کهولت سن توانایی انجام کار را ندارد شاید رد صلاحیت بشود، گفت: آنها از کجا می‌دانند که هاشمی می‌تواند کشور را اداره کند یا خیر آیا این موضوع برای آنها احراز شده است.

وی در خصوص رد صلاحیت شدن هاشمی گفت: اگر این کار شود اصل انقلاب و اصل نظام جمهوری اسلامی ایران زیر سوال می‌رود چراکه هاشمی بیشترین نقش را در انقلاب اسلامی داشته است.

مطهری گفت: هاشمی انتقادات بسیاری داشته ولی این انتقادات نمی‌تواند تاثیری در رد صلاحیت وی داشته باشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری دیگر مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد در این مساله مقام معظم رهبری ورود پیدا کنند، گفت: احتمال اینكه مقام معظم رهبری در این زمینه حکم حکومتی بدهند دور از ذهن نیست.

وی درباره این‌که اگر هاشمی ردصلاحیت شود؛ اعتراض خواهد کرد؟ گفت: بعید می‌دانم، بنده که نمی‌توانم از طرف ایشان صحبت کنم.البته این مساله نیازمند این نیست كه هاشمی درخواست بدهد یا ندهد.

به گفته مطهری؛اگر هاشمی رد صلاحیت شود نظرات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد حماسه سیاسی به شكل كامل و مناسب آنگونه كه مد نظر ایشان است،تحقق پیدا نخواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز