خبرگزاری کار ایران

آصفری در گفتگو با ایلنا:

تخریب کاندیداها به مصلحت کشور و نظام نیست

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۱۸

تخریب هر کسی که از سوی شورای نگهبان صلاحیتش تایید شده به مصلحت نظام و کشور نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: متاسفانه تخریب‌ها امروز روند رو به رشد به خود گرفته اندو تخریب افرادی که صلاحیت شان از سوی شورای نگهبان تایید می‌شود به مصلحت کشور نظام و مردم نیست.

محمد حسن آصفری در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با عدم اجماع اصول گرایان در معرفی یك كاندیدا گفت: دلیل این امر این است که احزاب در کشور ما معنا ندارند.

وی گفت: متاسفانه به دلیل نبود حزب در ایران، هر کسی که یک مسئولیتی بر عهده می‌گیرد فکر می‌کند می‌تواند رئیس جمهور کشور شود به همین لحاظ پا به عرصه انتخابات می‌گذارد كه اینگونه احساس مسئولیت کردن‌ها باعث می‌شود تا تشتت آرا و تعدد کاندیدا در کشور ایجاد شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: بهتر است جریان‌های دلسوز انقلاب که حضور آنها برای خدمت رسانی به مردم است در عرصه انتخابات باقی بمانند.

وی درخصوص حضور جلیلی در انتخابات گفت: من معتقدم که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید کسی وارد صحنه انتخابات شود که نقاط ضعف دولت صفویه را کنار بگذارد و نقاط مثبت دوران ولایت را به صحنه آورد و برای اداره کشور از این نقاط قوت استفاده کند.

وی در ادامه به تخریب‌هایی که روز به روز در کشور افزایش می‌یابد اشاره كرد و گفت: متاسفانه تخریب‌ها روندشان روز به روز بیشتر می‌شود و تخریب هر کسی که از سوی شورای نگهبان صلاحیتش تایید شده به مصلحت نظام و کشور نیست.

وی در رابطه با ارزیابی خود در خصوص حضور هاشمی در صحنه انتخابات گفت: حضور هاشمی معادلات اصول گرایان و اصلاح طلبان را بر هم زده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز