خبرگزاری کار ایران

دامادی در گفتگو با ایلنا:

امیدواریم همه سلایق معتقد به نظام در صحنه انتخابات حضور یابند

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۱۵

اصولگرایان اگر می‌خواهند در انتخابات ریاست جمهوری به اهداف خود دست یابند، باید به وحدت برسند چرا كه رسیدن به وحدت بالاترین تکلیف برای اصولگرایان است.

نماینده مردم ساری گفت: امیدواریم تصمیمی که ائتلاف 1+2می‌گیرد تصمیم درستی باشد.

محمد دامادی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با این مطلب که اصولگرایان برای به وحدت رسیدن هنوز زمان دارند، گفت: اصولگرایان اگر می‌خواهند در انتخابات ریاست جمهوری به اهداف خود دست یابند باید به وحدت برسند چرا كه رسیدن به وحدت بالاترین تکلیف برای اصولگرایان است.

وی افزود: تمام جریانات سیاسی برای خلق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری باید به وحدت برسند.

دامادی با بیان این مطلب که تخریب کاندیداها کار زشت و غیراخلاقی است گفت: هر گروه و کاندیدایی باید به دور از تخریب خود را معرفی کند چرا که اگر فردی کمبودی نداشته باشد دیگران را تخریب نمی‌کند و تخریب در شان فردی که می‌خواهد رئیس جمهور شود نیست.

نماینده مردم ساری با بیان این مطلب که هاشمی یک شخصیت سیاسی و از مردان بزرگ نظام و انقلاب است گفت: برای اینکه بدانیم رقیب هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری چه کسی است اول باید دید چه کسانی از سوی شورای نگهبان تایید می‌شوند و اینکه طیف های مختلف حاضر در صحنه انتخابات چه تصمیمی برای اتحاد خود خواهند گرفت.

وی افزود: امیدواریم که همه سلایقی که به آرمان های نظام و امام پایبند هستند در صحنه انتخابات حضور یابند و از فیلتر شورای نگهبان نیز عبور کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز