خبرگزاری کار ایران

مطهری درجمع خبرنگاران:

بخش قابل‌توجهی از اصولگرایان حامی هاشمی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۱۹

در انتخابات پیش رو رقابت بین گفتمان عدالت خواهی و افراط گری است/اگر برخی مقامات سوار بنز می‌شوند به تشخیص تیم حفاظت آنهاست به علاوه اینکه قیمت بنزهایی که این آقایان سوار می‌شوند در حد پراید هم نیست/ اینطور نیست که آقای هاشمی محصور بین اصلاح طلبان باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: واقعیت این است که بخش قابل توجهی از اصولگرایان هم حامی آقای هاشمی هستند و اینطور نیست که آقای هاشمی محصور بین اصلاح طلبان باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی مطهری در جمع خبرنگاران گفت:‌ صحبت های خطیب نماز جمعه نه در شأن خود ایشان بود و نه در شأن نماز جمعه و نه منطقی بود. اگر برخی مقامات سوار بنز می شوند به تشخیص تیم حفاظت آنها است به علاوه اینکه قیمت بنزهایی که این آقایان سوار می شوند در حد پراید هم نیست.

وی با بیان اینکه بنز آقای هاشمی برای ۳۰ سال پیش است گفت:‌ به نظرم مطلبی که آقای جنتی در نماز جمعه مطرح کردند حرف خامی بود چرا که تیم حفاظت معین می کند که آقای هاشمی با چه ماشینی برود  و با توجه به تشخیص تیم حفاظت وی نیز با توجه به موقعیت آقای هاشمی تشخیص دادند که با ماشین ضد گلوله رفت و آمد کنند.

علی مطهری در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه انتخابات پیش رو چند قطبی خواهد بود گفت: در انتخابات پیش رو رقابت بین گفتمان عدالت خواهی و افراط گری است و اصلاً‌بحث اصولگرایی و اصلاح طلبی مطرح نیست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهردر مجلس گفت: در انتخابات پیش رو اصولگرایان و اصلاح طلبان معتدل و افراط گرها و تندروها در یک صف دیگر قرار خواهند گرفت و بقیه دسته بندی ها را من قبول ندارم که بگویند یک طرف اصولگرایان یا طرف دیگر اصلاح طلبان.

وی در خصوص صحبت هایی که آقای هاشمی را به اصلاحات منتصب می کند گفت: واقعیت این است که بخش قابل توجهی از اصولگرایان هم حامی آقای هاشمی هستند و اینطور نیست که آقای هاشمی محصور بین اصلاح طلبان باشند. یک عده از تندروهای اصولگرا دارند شیطنت می کنند و دائم تکرار می کنند که آقای هاشمی کاندیدای اصلاح طلبان است و حامیان‌آقای هاشمی همان حامیان آقای موسوی هستند که به نظرم این صحبت ها یک مقدار بی تقوایی است و باید واقعیت ها را ببینیم.

نماینده مردم تهران با تأکید بر اینکه آقای هاشمی قطعاً تأیید صلاحیت می شود گفت: با تأیید نشدن آقای هاشمی اصل انقلاب زیر سؤال می رود همانطور که اگر آقای مشایی تأیید صلاحیت شود اصل نظام زیر سؤال می رود چرا که آقای مشایی غیر از اینکه رجل سیاسی نیست افکار انحرافی و گرایش های غیر اسلامی دارد.

به گفته مطهری مشایی باید با قاطعیت رد صلاحیت شود و آقای هاشمی با قاطعیت تأیید صلاحیت شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت:به طور طبیعی با ورود آقای هاشمی تنور انتخابات هم گرم می‌شود ولی صرفا این‌طور نیست که بگوییم ایشان برای داغ کردن فضای انتخابات وارد شده‌اند و نتیجه برایش مهم نیست، آقای هاشمی صرفا برای داغ کردن تنور انتخابات نیامده و حتما ایشان با انجام محاسباتی وارد عرصه انتخابات شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز