خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در مازندران:

جامعه پذیرفته است راه نجات کشور حضور افراد کارآمد و با تجربه است

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۱۷

منظور از گفتمان اصلاحات،اصلاحات در مقابل اصولگرایی نیست بلکه منظور براین است که مردم باور کرده‌اند که تنها راه اعمال حاکمیت وتعیین سرنوشت حضور در انتخابات و طی مسیر اصلاحات است.

ایلنا: داوود کشاورزیان عصر جمعه در همایش حامیان آیت الله هاشمی رفسنجانی در هتل اسرم ساری اظهار داشت: زمانی می توانیم انتظار داشته باشیم همه مردم به صورت پرشور در انتخابات شرکت کنند که همه سلایق حضور داشته باشند.

به گزارش ایلنا از ساری، رئیس ستاد انتخاباتی آیت ا... هاشمی رفسنجانی در مازندران با بیان اینکه خوشبختانه در شرایطی ما انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را برگزار می‌کنیم که گفتمان اصلاحات در جامعه نهادینه شده، افزود: منظور از گفتمان اصلاحات، اصلاحات در مقابل اصولگرایی نیست بلکه منظور براین است که مردم باور کرده‌اند که تنها راه اعمال حاکمیت و تعیین سرنوشت حضور در انتخابات وطی مسیر اصلاحات است.

کشاورزیان تصریح نمود: امروز دوستان اصولگرای ما بنوعی اصلاح طلب هستند و دوستان اصلاح طلب هم که به اصول و ارزش‌های نظام پایبند هستند نیز اصولگرا می‌باشند.

وی با بیان اینکه اصولگرایی یعنی نقطه مقابل براندازی است، گفت: گواه و شاهد این موضوع زمانی است که وقتی ثبت نام کاندیداها و شخص آیت اله هاشمی رفسنجانی ثبت نام کردند شاهد شادمانی زائد الوصفی در بین مردم رایج گشت.

وی تصریح نمود: اگر همه سلایق حضور نداشته باشند و همه شبیه به هم باشند وتفاوتی وجود نداشته باشد طبعا شور وحال انتخاباتی در جامعه ایجاد نمیشود و شور وشوق زمانی پیدا می‌کند که ما تلاش کنیم فکر وسلایق متفاوت را بکار بگیریم.

رئیس ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در استان مازندران با اشاره به اینکه بالای 50 میلیون نفر در کشور واجد شرایط در کشور داریم، گفت: باید انتظار داشته باشیم که انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری پرشورتر از انتخابات قبلی باشد.

کشاورزیان یادآورشد: خوشبختانه برخلاف سال 84 که با تشتت کاندیدا روبرو بودیم درایندوره انتخابات اقبال کم نظیری نسبت به هاشمی رفسنجانی وجود دارد و ایشان چهره شناخته شده‌ای است که خیلی نیازمند هزینه درخصوص معرفی ایشان به جامعه نیست.

وی با تاکید بر اینکه باید در رفتارها وکردارمان همه جوانب را درنظر بگیریم، گفت: ستادها در استان و شهرستان‌ها نباید بگونه‌ای رفتار کنند که منجر به تخریب ایشان بشود.

رئیس ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در استان مازندران افزود: نباید رفتارهای ما بگونه‌ای باشد که منجر به ریزش آرا شویم و از هرگونه افراد و تفریط جلوگیریی بشود و باید به همه کاندیداها نگاهی محترمانه بشود.

وی افزود: چهره هاشمی رفسنجانی یک چهره فراجناحی است و چهره‌هایی مانند ایشان نمی‌تواند جناحی باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در استان مازندران تصریح نمود: نباید انتظار داشته باشیم که آقای هاشمی منتصب به یک جریان و گروه خاص باشد و ایشان کاندیدای اصلاح طلبان و اصولگرایان است.

کشاورزیان با تاکید بر اینکه نباید هاشمی را نباید به نفع جریان و جناح خاصی مصادره کرد، تصریح نمود: تنها کسی که در این شرایط مشکل ودشوار می‌تواند کشور را در مسیر تعالی هدایت کند شخص هاشمی رفسنجانی است.

وی افزود: جامعه در شرایط کنونی پذیرفته است که راه نجات کشور حضور افراد کار آمد و با تجربه است.

رئیس ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در استان مازندران با بیان اینکه ستادهای هاشمی رفسنجانی باید بگونه‌ای رفتار کند که تفکرات فراجناحی از اصول وواقعیت‌ها با رفتارها تناقض ندارد، گفت: البته نمی‌شود کسی را به زور وادار به همکاری نمود بلکه احیا و پابرجایی و برقرار ستاد باید بصورت خود جوش و مردمی باشد.

وی در قسمت دیگری از سخنان خو د با تاکید برقانون مداری در ستادها و زمان انتخابات گفت: در شرایط کنونی هرگونه تبلیغات انتخاباتی منع قانونی دارد و تبلیغ انتخابات باید براساس قانون باشد و در آن زمان هم باید احترام سایر رقبا باید از سوی این ستاد حفظ شود و انتظار ما هم از رقبا احترام متقابل است.

کشاورزیان به رعایت شئونات اسلامی در رفتارهای ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی اصرار ورزید و تاکید کرد: ما در نظام اسلامی زندگی می‌کنیم و هرگونه رفتار غیراسلامی و راه‌اندازی کارناوال انتخاباتی مغایر با خواست ما که یک چهره روحانی است مورد نظر ما است.

در پایان این نشست سوگندنامه‌ای در 5 بند توسط حاضرین قرائت شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز