خبرگزاری کار ایران

رییس انجمن ادبی کار بندر امام(ره) و ماهشهر:

هر گونه اقدام توهین آمیز به اسلام باعث وحدت بیشتر مسلمانان می‌شود

asdasd

برای اثبات حقانیت اسلام، همین بس است که تا کنون توسط هیچ مسلمانی، هیچ گونه اهانتی به هیچ پیامبری نشده است.

ایلنا - اهواز: انجمن ادبی کار بندر امام خمینی(ره) و ماهشهر، با صدور بیانیه ای، هتک حرمت فیلمساز آمریکایی به ساحت منزه رسول رحمت و مهربانی را محکوم کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: اگر بنا بود این گونه اقدامات شنیع باعث وارد شدن خدشه به ساحت مقدس اولیاء الهی شود، قرن ها پیش این اتفاق حادث می شد.

به گزارش ایلنا از اهواز، ذوالفقار شریعت رییس انجمن ادبی کار کتابخانه های عمومی شهرستان ماهشهر گفت: توهین و افترا و تهمت، همیشه سلاح افراد دون مایه و پَست بوده است، کسانی که نمی توانند در مقابل منطق و رشد روز افزون محبت اسلام در جوامع مختلف ایستادگی کنند، از ابزارهای مختلف و غیر اخلاقی برای وارد نمودن ضربه به باورها و مقدسات مسلمانان استفاده می کنند که خوشبختانه تا کنون نتیجه ای که حاصل شده است، چیزی جز افزایش محبت پیامبر(ص) و بوجود آمدن وحدت بیشتر بین مسلمانان جهان نبوده است.

شریعت با اشاره به سبقه ی اینگونه رفتارها گفت: در زمان حیات مبارک رسول گرامی اسلام(ص) که پیروان آن حضرت انگشت شمار بودند، اسلاف این افراد خبیث از هر گونه اقدامی برای ضربه زدن به جسم و موقعیت اجتماعی ایشان کوتاهی نکردند، اما آنچه حاصل شد، گرایش خیلِ عظیم جستجوگران حق به دعوت ایشان بود، که امروزه می بینیم در تمام نقاط گیتی بیش از یک میلیارد نفر پیرو دارد.

رییس انجمن ادبی کار، بهترین پاسخ به این اهانت ها را، آگاه کردن مردم از تمام زوایای زندگی پیامبر و چنگ زدن به ریسمان الهی دانسته، و ابراز امیدواری کرد تا پیروان آن پیامبر نمونه، با الگو قرار دادن رفتار و منش ایشان، الگوی مناسبی برای سایر جوامع بشری باشند.

شریعت در پایان با اشاره به آیه 64 سوره عمران که می فرماید: «قُلْ یا أَهْلَ الْکِتابِ تَعالَوْا إِلى‏ کَلِمَةٍ سَواءٍ بَیْنَنا وَ بَیْنَکُمْ أَلاَّ نَعْبُدَ إِلاَّ اللَّهَ وَ لا نُشْرِکَ بِهِ شَیْئاً وَ لا یَتَّخِذَ بَعْضُنا بَعْضاً أَرْباباً مِنْ دُونِ اللَّهِ فَإِنْ تَوَلَّوْا فَقُولُوا اشْهَدُوا بِأَنَّا مُسْلِمُونَ.» خطاب به پیروان سایر ادیان گفت: خداوند متعال در این آیه همگان را به «کلمه حق» دعوت می کند و همین کافی است تا همگان بدانند که ما یکتا پرستیم نه اعراض کنندگان.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز