خبرگزاری کار ایران

مجتهد‌زاده:

راهکارهای عملیاتی سازی مشوق‌های فرزندآوری بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۳۱

وزارتخانه‌های بهداشت و آموزش عالی کشور به‌عنوان متولی اصلی این برنامه انتخاب شده و دیگر دستگاه‌ها بعنوان همکار باید همکاری‌های لازم را مبذول کنند تا هر چه زود‌تر گامهای عملیاتی سازی این طرح در ماه‌های پایانی دولت دهم برداشته شده و زمینه‌های مورد نیاز جهت تدوام آن در دولت آتی فراهم شود.

ایلنا: دستور العمل برنامه ملی افزایش جمعیت و ارتقاء نرخ باروری و بررسی راهکارهای عملیاتی سازی مشوق‌های فرزندآوری با حضور رئیس مرکز زنان و خانواده ریاست جمهوری مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، مریم مجتهدزاده رئیس مرکز امور زنان و خانواده و مشاور رئیس جمهور در حوزه زنان و خانواده، بر استفاده بهینه از زمان باقی مانده دولت دهم، جهت تسریع در اجرایی شدن برنامه مشوق‌های فرزند آوری تأکید کرد.

مجتهد‌زاده با اشاره به تعدادی از مواد و بندهای برنامه مذکور گفت: وزارتخانه‌های بهداشت و آموزش عالی کشور به‌عنوان متولی اصلی این برنامه انتخاب شده و دیگر دستگاه‌ها بعنوان همکار باید همکاری‌های لازم را مبذول کنند تا هر چه زود‌تر گامهای عملیاتی سازی این طرح در ماه‌های پایانی دولت دهم برداشته شده و زمینه‌های مورد نیاز جهت تدوام آن در دولت آتی فراهم شود.

کبری خزعلی، رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان نیز در ادامه با اشاره به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی این طرح را در راستای منویات حضرت امام (ره) و نائب برحقشان مقام معظم رهبری (ره) به تصویب رسانده است؛ افزود: این برنامه حکم ولایتی و حکومتی داشته و دقیقا با دین و قانون کشور هم‌راستا است و به این دلیل اجرایی کردن آن از ضروریات است.

خزعلی با بیان نکات و شاخصه‌های مقبول مطرح شده در این برنامه، گفت: هر سه ماه یک‌بار باید گزارش اقدامات انجام شده به صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شود.

در ادامه فریبا حاجی علی رئیس دبیرخانه ستاد ملی زن و خانواده نیز با ابراز امیدواری بر اینکه در ماههای پایانی دولت نیز خروجی‌ها و دستاوردهای خوبی حاصل شود؛ گفت: امیدواریم علاوه بر ارائه گزارش‌ها، رزومه کاری قوی و مؤثری را نیز بتوانیم ارائه کنیم.

در ادامه دیگر نمایندگان دستگاه‌ها ضمن ابراز دیدگاه‌هایشان، بر همکاری و تعامل بیشتر دستگاه‌های درگیر در این برنامه تأکید کرده و نقطه نظراتی را هم جهت پیشبرد برنامه ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز