خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

تجمع کارگران و بازنشستگان صنایع فلزی در مقابل استانداری تهران

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۵۶

بیش از ۷۰۰ کارگر کارخانه‌های ۱ و ۲ صنایع فلزی ایران در اعتراض به عدم دریافت ۴ ماه حقوق معوقه به همراه عیدی و پاداش پایان سال صبح امروز (یكشنبه ۲۰ اسفند) در مقابل ساختمان فرمانداری تهران واقع در خیابان بهار تجمع کردند.

صبح امروز بیش از ۷۰۰ نفر از کارگر ان و بازنشستگان کارخانه صنایع فلزی ایران در مقابل ساختمان استانداری تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیش از ۷۰۰ کارگر کارخانه‌های ۱ و ۲ صنایع فلزی ایران در اعتراض به عدم دریافت ۴ ماه حقوق معوقه به همراه عیدی و پاداش پایان سال صبح امروز (یكشنبه ۲۰ اسفند) در مقابل ساختمان استانداری تهران واقع در خیابان بهار تجمع کردند.

در این تجمع علاوه بر كارگران شاغل در دو كارخانه صنایع فلزی ایران، تعدادی از بازنشستگان این واحد تولیدی نیز در اعتراض به آنچه بی‌توجه‌ای صاحبان کارخانه صنایع فلزی ایران در پرداخت سنوات بازنشستگی‌شان عنوان می‌کردند، آنان را همراهی می‌کردند.

به گفته یکی از کارگران حاضر در تجمع، اعتراض امروز كارگران و بازنشستگان صنایع فلزی در مقابل فرمانداری علاوه بر دریافت نکردن حقوق ماهای آذر، دی، بهمن و اسفند و عیدی پایان سال، در پی عدم تحقق قولهایی است که استاندار تهران در جمع همه کارگران وعده حل مشکلات را داده بود که متاسفانه هیچ نتیجه‌ای تا هم اکنون برای کارگران در بر نداشته است.

او افزود: با وجود اعتراضات مکرر بازنشستگان و شاغلین در خصوص عدم دریافت مطالبات‌شان، و قولهای بی‌نتیجه مسئولان دولتی و بی توجه‌ای کارفرمای کارخانه، متاسفانه ناچاریم تا رسیدن به خواسته صنفی خود به تجمعات خود ادامه دهیم.

این کارگر در مورد مطالبات بازنشستگان اضافه کرد: کل سنوات بازنشستگان این دو کارخانه دو میلیارد و دویست میلیون تومان است که این رقم بعد از گذشت بیش از ۵ سال از بازنشستگی کارگران و کاهش شدید ارزش پول ملی هنوز به آنان پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا حاضر در این تجمع، تا لحظه ارسال این خبر هیچ یک از مسئولان فرمانداری تهران برای پاسخگویی به کارگران حاضر نشداند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز