خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم رشت خبر داد:

اخراج كارگران در كارخانه‌های چوکا، فولاد، خاور و ایران پوپلین

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۴۹

از میان این كارخانه‌ها «خاور» و «ایران پوپلین» رشت در معرض تعطیلی کامل قرار دارند./ به دلیل عدم پرداخت سهم تولید در قانون هدفمندی یارانه‌ها، بخش تولید با مشکلاتی جدی مواجه شده است.

 نماینده مردم رشت در مجلس با ابراز نگرانی از اخراج كارگران در آستانه سال جدید، اعلام كرد: مشكلاتی كه باعث اخراج كارگران از برخی واحدهای تولیدی استان شده است، باعث می شود  نتوانیم ظرفیت قبلی اشتغال خود را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گیلان، «جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی» در جریان دیداری مردمی اظهار کرد: به دلیل عدم پرداخت سهم تولید در قانون هدفمندی یارانه‌ها، بخش تولید با مشکلاتی جدی مواجه شده است.

این نماینده مجلس از كارخانه‌های «چوکا»، «فولاد»، «خاور»، «ایران پوپلین» و... به عنوان واحدهایی كه به دلیل تعهد شكنی دولت در پرداخت سهم تولید اقدام به اخراج كارگران خود كرده‌اند نام برد و گفت: از میان این كارخانه‌ها «خاور» و «ایران پوپلین» رشت در معرض تعطیلی کامل قرار دارند.

كوچكی نژاد درباره دلایل عدم رسیدگی به مشکلات «صنایع پوشش ایران» یاد آور شد: صاحب قبلی پوشش با حکم دادگاه این واحد را تحویل گرفته است.

وی بیان داشت: مالك صنایع پوشش ایران حتی با حضور در دفتر کار من تعهد داد که این واحد را مجددآ راه اندازی کنند و ما هم به دستگاههای نظارتی گفتیم هم مراقبت كنند و هم کمک کنند که اگر او می‌خواهد كارخانه را راه اندازی کند یاری اش دهند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس با ابراز تمایل خود در جهت راه اندازی مجدد صنایع پوشش ایران، متذکر شد: مدیرعامل پوشش یک سری حرکاتی را در این واحد انجام داد و باعث نگرانی کارگران شده و باید به هر نحوی با کارگران به تفاهم برسد تا بتواند به کار خود ادامه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز