خبرگزاری کار ایران

صبح امروز به طور رسمی:

كارخانه ایران پویا تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۶۶

از صبح امروز (۱۹ اسفند) از تمامی کارگران رسمی و قراردادی شاغل در این کارخانه خواسته شده است بر سر کار خود حاضر نشوند و برای پی گیری مطالبات خود از سوی مراجع قانونی اقدام کنند.

 دبیر خانه کارگر غرب تهران اعلام کرد: کارخانه یخچال‌سازی ایران پویا وابسته به بنیاد مستضعفان، سازنده انواع یخچال و پروفیل آلومینیومی به دلایلی که اعلام نشده است، امروز به طور رسمی تعطیل اعلام شد.

سهراب قنبری با اعلام این خبر به ایلنا گفت: از صبح امروز (۱۹ اسفند) از تمامی کارگران رسمی و قراردادی شاغل در این کارخانه خواسته شده است بر سر کار خود حاضر نشوند و برای پی گیری مطالبات خود از سوی مراجع قانونی اقدام کنند.

این فعال كارگری با بیان اینکه امروز از ورود بیش از ۱۰۰ کارگر رسمی به کارخانه جلوگیری شده است، اظهار داشت: این درحالی است كه پیش از این، در تاریخ ۳۰ دی ماه از ورود ۹۰ کارگر قراردادی این کارخانه جلوگیری به عمل آمده بود و در ‌‌‌‌نهایت چند روز بعد این کارگران اخراج شدند.

به گفته سهراب قنبری، بیکاری این تعداد کارگران قرار دادی و رسمی با سوابق کار بالا در آستانه پایان سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی ظلم مضاعفی است كه به كارگران و خانواد‌هایشان روا داشته می‌شود.

دبیر خانه کارگر غرب تهران در پایان گفت: هم اکنون اختیارات کارخانه و کارگران آن به مدیر تسویه واگذار شده است و کارگران در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز