خبرگزاری کار ایران

شامگاه جمعه برگزار شد؛

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی موسیقی مقاومت در كرمانشاه

asdasd

گروه های برگزیده چهارمین جشنواره ملی موسیقی مقاومت، شامگاه جمعه در آیین پایانی این جشنواره در تالار انتظار كرمانشاه معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

کرمانشاه ـ ایلنا: در این آیین كه علاوه بر معاون اموری هنری وزارت ارشاد، تعداد دیگری از مسوولان وزارتخانه و جمعی از مسوولان محلی حضور داشتند، سه گروه موسیقی در بخش سنتی و سه گروه نیز در بخش محلی عناوین برتر را از آن خود كردند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، گروه های خیام از كرمانشاه، ردیف از كاشان و بیداد از كرمانشاه به ترتیب رتبه های اول تا سوم بخش گروه نوازی موسیقی كلاسیك ایرانی این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

در این بخش جایزه بهترین آهنگساز به سامان یزدانی پور(سرپرست گروه بیدل) از كرمانشاه و بهترین خواننده به طور مشترك به رضا ریزه وندی (سرپرست گروه آزاد) از كرمانشاه و دانیال معمارنژاد (سرپرست گروه ردیف) از كاشان تعلق گرفت.

در بخش گروه نوازی موسیقی نواحی نیز رتبه های اول تا سوم به طور مشترك و به ترتیب به گروه های مقام چیلر از بندر تركمن و آنامیس از میناب، عاشق های نه نه ققلواز تهران، گلشن از كاشمر و نینوا از سوسنگرد و مولانا - بیدل دهلوی از تربت جام اعطا شد.

همچنین در این آیین از اساتید احمد عزیزی، حسین اسرافیلی و زنده یاد مهرداد اوستا سه شاعر برجسته انقلاب و دفاع مقدس و مهدی نظری خواننده نوجوان دوران دفاع مقدس با اهدا لوح سپاس و تندیس جشنواره تجلیل شد.

دو آهنگساز بنام كشورمان كامبیز روشن روان و مجید انتظامی و مداح اهل بیت در دوران دفاع مقدس حاج محسن طاهری از دیگری هنرمندانی بودند كه در این آیین با ذكر نام از آنان تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز