خبرگزاری کار ایران

شبکه مجازی و ارائه برنامه‌های برگزیده رادیو قرآن تاسیس می‌شود

کد خبر : ۴۵۰۳۰

مدیر شبکه رادیویی قرآن گفت: برنامه‌های رادیویی پرمخاطب و برگزیده شبکه قرآن به زودی و با راه‌اندازی شبکه‌ای مجازی ارائه می‌شود.

ایلنا: محمدحسین محمدزاده اعلام کرد که به زودی شبکه مجازی رادیو قرآن راه اندازی می‌شود و کاربران می‌توانند برنامه‌های رادیو قرآن را در فضای مجازی پیگیری کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، محمدزاده، مدیر شبکه رادیویی قرآن، چهارشنبه، ۱۸بهمن‌ماه، در مراسم ابلاغ حکم مدیران برنامه‌ساز این شبکه، بر تأسیس شبکه مجازی تأکید کرد و جذب مخاطب جدید و راهی برای بهره‌وری بیشتر مخاطبان شبکه از برنامه‌های رادیو قرآن را از دلیل راه‌اندازی چنین شبکه‌ای برشمرد.
بیشتر برنامه‌های آموزشی رادیو قرآن، سخنرانی‌ها و برنامه‌های کاربردی ازجمله برنامه‌های مورد توجه در بخش فضای مجازی است.
وی ادامه داد: مدتی است که تعدادی از برنامه‌های پرشنونده رادیو قرآن بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این شبکه رادیویی، بارگذاری می‌شود.
محمدزاده افزود: بنابر نظر رئیس سازمان صدا و سیما مبنی بر مجازی‌سازی شبکه‌ها به زودی تمامی برنامه‌های پرمخاطب این شبکه رادیویی از طریق تأسیس شبکه‌ای مجازی قابل دریافت خواهد شد.

رادیو قرآن با برپایی غرفه‌ای درخیابان آزادی تقاطع خیابان بهبودی به صورت زنده با برنامه «قرآن، کتاب انقلاب» راهپیمایی ۲۲ بهمن را پوشش می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی رادیو قرآن، در روز یکشنبه ۲۲ بهمن، شبکه رادیویی قرآن از ساعت ۹ صبح با استقرار در محل راهپیمایی و با برپایی غرفه‌ای ثابت همراه با مردم غیور ایران در تهران حماسه عظیم ملت قهرمان ایران و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرد.
ویژه برنامه «قرآن، کتاب انقلاب» در روز ۲۲ بهمن ماه همزمان با جشن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همگام با ملت غیور ایران از غرفه رادیو قرآن در مراسم گرامیداشت این روز بزرگ پخش می‌شود.

این ویژه برنامه با هدف انعکاس رسانه‌ای حضور پرشور مردم و وحدت و همدلی آن‌ها پخش می‌شود که شامل بخش‌های متنوعی مانند گزارش مردمی، کلام حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و گفتگوی با فعالان جامعه قرآنی حاضر در راهپیمایی ۲۲بهمن است.

ویژه برنامه «قرآن، کتاب انقلاب» که کاری از گروه قرآن و مناسبت‌های ویژه و به سردبیری و تهیه کنندگی مسعودرضا خالقی است از ساعت ۹: ۳۰ تا ۱۲: ۱۵ یوم ا… ۲۲ بهمن به صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند پخش زنده ویژه برنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن را از ساعت ۹ تا اذان ظهر بررویموج FM ردیف ۱۰۰ مگاهرتزاز رادیو قرآن بشنوید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز