خبرگزاری کار ایران

عسگراولادی:

احمدی‌نژاد، رجایی نبود/جریان انحرافی ما را گرفتار فتنه کرده است

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۵۰

جریان انحرافی برای اینکه نمی‌خواهند حرکت عمومی در کشور علیه انحراف شکل گیرد ما را در فتنه نگه داشته‌اند؛ اگر فتنه در کشور گسل‌هایی به وجود آورد اما انحراف ما را شقه شقه می‌کند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جریان انحرافی برای اینکه نمی‌خواهند حرکت عمومی در کشور علیه انحراف شکل گیرد ما را در فتنه نگه داشته‌اند؛ اگر فتنه در کشور گسل‌هایی به وجود آورد اما انحراف ما را شقه شقه می‌کند.

به گزارش ایلنا، «حبیب‌الله عسگراولادی» در کانون اعضا و طرفداران حزب موتلفه اسلامی استان تهران اظهار داشت: جریان انحرافی برای اینکه نمی‌خواهند حرکت عمومی در کشور علیه انحراف شکل گیرد ما را در فتنه نگه داشته‌اند. اگر فتنه در کشور گسل‌هایی به وجود آورد اما انحراف ما را شقه شقه می‌کند.

عسگر اولادی تاکید کرد: جریان انحرافی ما را گرفتار فتنه کرده و می‌‌خواهد کشور در فتنه بماند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص شرایط فعلی کشور اظهار داشت: میدان رقابت در کشور باید پررنگ شود و به هیچ عنوان نگذاریم رقابت به تنازع تبدیل شود.

عسگر اولادی با اشاره به مناظره‌های نامزدهای ریاست جمهوری دوره گذشته بیان داشت: آقای احمدی‌نژاد در مناظره با دیگر نامزد‌ها به جای اینکه حرف خود را بزند آقایان هاشمی و ناطق را کوبید این یک نمونه از تنازع است.

عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام تاکید کرد: متاسفانه عده‌ای می‌خواهند تاریخ انقلاب اسلامی به جز دوره ریاست جمهوری فعلی را سیاه نشان دهند. اینگونه نیست باید تاریخ را همانگونه که اتفاق افتاده بیان کرد.

عسگر اولادی تصریح کرد: باید از سیاه نوشتن تاریخ جمهوری اسلامی جلوگیری کنیم برخی می‌گویند آقای احمدی‌نژاد، رجایی دیگری است که اینگونه نیست دوره آقای احمدی‌نژاد یک تجربه جدید است باید در اندازه خودش ارزیابی شود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: باید کوشش کنیم که به جمهوریت و اسلامیت همانطور که امام (ره) فرمودند نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم وفادار بمانیم.

وی افزود: باید به هوش باشیم دشمن فتنه سال ۸۸ را باز تولید نکند.

عسگر اولادی با تجلیل از نقش رهبری معظم انقلاب در مدیریت نظام بیان داشت: انقلاب در آستانه سی و چهارمین سالگرد خود است، ما اکنون در دهه فجر قرار داریم. امروز ملت ما در اوج اقتدار و نظام ما در اوج نیرومندی است؛ ما از مرز تهدیدهای دشمن عبور کرده‌ایم و به تحریم‌ها رسیده‌ایم مطمئن باشید از این هم به زودی عبور می‌کنیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به شبهه در خصوص چند صدایی در کشور اظهار داشت: برخی از اینکه بنده از چند صدایی در داخل دفاع کرده‌ام اینطور فهیمده‌اند که مثلا اگر کسانی صدای انگلیس یا صدای آمریکا را در داخل درآوردند پذیرفته است این یک اشتباه است.

وی افزود: آن‌ها صداهای خاص خود را دارند کسی نباید در داخل صدای آن‌ها را رله کند.

عسگر اولادی با تاکید بر اینکه رله کردن صدای دشمن خیانت است و شکی در آن نیست، گفت: ‌ اضلاع اصولگرایی باید هر کدام دیدگاه‌های خودشان را داشته باشند و ما به این دیدگاه‌ها به ایده احترام بنگریم و آن را برای پیشرفت کشور سودمند بدانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز