خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در زنجان خبر داد:

مشکل نقدینگی گریبانگیر ۷۵ درصد واحدهای تولیدی کشور

asdasd

شهرکهای استانی می‌توانند با مشارکت بخش خصوصی کارخانه بسازند/ با تلاش مسئولان در استان پیش پرداخت اولیه واحدهای صنعتی تقسیط می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینكه 75 درصد واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی در کشور مشكلات نقدینگی دارند، گفت: دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکل نقدینگی این واحد‌ها به کار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فخرالدین مولایی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ستاد تسهیل و پشتیبانی از واحدهای تولیدی استان زنجان با اشاره به تلاش دولت و ارائه مشوق به واحدهای تولیدی در جهت رفع مشکل نقدینگی این واحد‌ها گفت: طبق آمار به عمل آمده ۷۵ درصد واحدهای تولیدی در سطح کشور با مشکل نقدینگی مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات واحدهای تولیدی در استان و طی مکاتبه با مرکز حل خواهد شد، ادامه داد: با تلاش مسئولان در استان پیش پرداخت اولیه واحدهای صنعتی تقسیط می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به پیگیری معافیت ۱۰ ساله واحدهای صنعتی در مناطق محروم خاطرنشان کرد: شهرکهای استانی می‌توانند با مشارکت بخش خصوصی کارخانه بسازند.

استاندار زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه زیرساخت‌های شهرک صنعتی استان زنجان فراهم شده است، گفت: تحقق شعار سال را سرلوحه کارهای خود قرار داده‌ایم.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اختصاص پنج هکتار زمین در شهرک صنعتی جهت احداث ۱۱۶ سالن ۲۱۶ متری ویژه اشتغال بانوان افزود: این طرح برای اولین بار در استان زنجان انجام شده که الگویی برای دیگر استان‌ها شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز