خبرگزاری کار ایران

یك فعال كارگری در طبس خبر داد:

تعویق ۱۱ ماه حقوق ۲۰ کارگر پیمانکاری فرآیند کاو

کد خبر : ۳۸۸۶۸

شرکت پیمانکاری فرآیند کاو که تحت نظارت شرکت آب و فاضلاب طبس فعالیت دارد از اسفند ماه سال ۹۰ تا هم اکنون، در پرداخت حقوق ۲۰ کارگر خود قصور کرده است.

 ۲۰ کارگر شرکت پیمانکاری «فرآیند کاو» در ۱۱ ماه گذشته حقوقی دریافت نکرده‌اند.

غلام رضا محمدی، دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان طبس با اعلام این خبر به ایلنا گفت: شرکت پیمانکاری فرآیند کاو که تحت نظارت شرکت آب و فاضلاب طبس فعالیت دارد از اسفند ماه سال ۹۰ تا هم اکنون، در پرداخت حقوق ۲۰ کارگر خود قصور کرده است.

او افزود: در پی شکایت کارگران به اداره کار، قرار شد کارفرما ضمن ارائه مدارکی مبنی بر پرداخت معوقات حقوقی کارگران یک سوم ازحقوق معوقه آنان را نیز پرداخت کند که تا به امروز که بیش از سه ماه از این موضوع می‌گذرد هنوز این کارفرما هیچ اقدامی انجام نداده است.

محمدی با بیان اینکه این کارگران هم اکنون بیکار هستند، اضافه کرد: طبق گفته کارگران، پیمانکار سعی دارد به دلیل افزایش مشکلات مالی با کارگران خود تسویه حساب کند ولی این اقدام هنوز عملی نشده است.

این فعال کارگری اضافه کرد: به سبب قصور کارفرما و عدم حضور وی درجلسات اداره کار، پرونده شکایت این ۲۰ کارگر به مراجع قانونی ارجاع شده است.

گفتنی است این واحد پیمانکاری در گذشته حدود ۵۰ کارگر داشت که این تعداد هم اکنون به ۲۰ نفر رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز