خبرگزاری کار ایران

پی‌گیری كارگران به ثمر نشست؛

پرداخت ۲ ماه حق بیمه معوقهٔ کارگران تراورس

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۵۲

در پی تجمع اعتراضی بیش از ۱۰۰ کارگر شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی (تراورس) در ۲۱ آذر ماه سال جاری، شنیده‌ها از برآورده شدن مطالبات کارگران حکایت می‌کند.

در پی تجمع اعتراضی بیش از ۱۰۰ کارگر شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی (تراورس) در ۲۱ آذر ماه سال جاری در مقابل اداره کل خط و ابنیه فنی راه آهن تهران، شنیده‌ها از برآورده شدن برخی از مطالبات کارگران این شرکت حکایت می‌کند.

نماینده کارگران شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی (تراورس) در این باره به ایلنا گفت: ۲۱ آذر ماه سال جاری، در اعتراض به دو ماه تعویق پرداخت حق بیمه خود تجمعی را مقابل اداره کل خط و ابنیه فنی راه آهن تهران برگزار کردیم كه خوشبختانه با پی‌گیری كارگرالن و توجه مسئولان مطالبات ما پرداخت شد.

گفتنی است ایلنا در هفتهٔ گذشته برخی از مصائب کارگران شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی (تراورس) را به نقل از یکی از نمایندگان آنان شرح داده بود. بنا بر این گزارش، کارگران شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی (تراورس) بیش از ۲ سال است که در محیط کار خود از امکانات گرمایشی محروم هستند و نسبت به عدم پرداخت سنوات، مشمول مالیات قرار گرفتن حقوقشان و پرداخت نشدن بیمهٔ خود اعتراض داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز