خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

اجرایی شدن سامانه جامع مدیریت فرآیند آموزش ویادگیری فرهنگیان (Ltms)

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۹۲

سامانه جامع مدیریت فرآیند آموزش ویادگیری فرهنگیان نقش چشمگیری در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی در اعتبارات مالی، زمان و انرژی عوامل اجرایی، فراگیران و مراکز آموزشی خواهد داشت.

ایلنا: رئیس مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش از اجرایی شدن سامانه جامع مدیریت فرآیند آموزش ویادگیری فرهنگیان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اسدی گرمارودی روز گذشته در حاشیه گردهمایی معاونین پژوهشی، برنامه ریزی و منابع انسانی استان‌ها که در اردوگاه شهیدباهنر تهران برگزارشد، با بیان اینکه سامانه جامع مدیریت فرآیند آموزش ویادگیری فرهنگیان (Ltms) وارد مرحله اجرایی شده است، گفت: این سامانه بااهدف اعتلای مدیریت یکپارچه آموزش‌های کوتاه مدت (ضمن خدمت)، توسعه فرصت‌ها و موقعیت‌های یادگیری مشارکتی و جمعی و ارتقای عدالت آموزشی در نیروی انسانی و با همکاری ارزنده همه حوزه‌های مرتبط راه اندازی و وارد مرحله اجرایی کشوری شده است.

رئیس مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه این سامانه موجب رفع محدودیت‌های جغرافیایی در برخورداری از دوره‌های آموزشی می‌شود، خاطرنشان کرد: سامانه جامع مدیریت فرآیند آموزش ویادگیری فرهنگیان نقش چشمگیری در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی در اعتبارات مالی، زمان و انرژی عوامل اجرایی، فراگیران و مراکز آموزشی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز