خبرگزاری کار ایران

یکی از هماهنگ کنندگان طومار اعتراضی کارگران عنوان کرد:

عدم واكنش وزیر كار به اعتراضات پیشین دلیل تهیه سومین طومار

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۷۹

یکی از هماهنگ کنندگان طومار اعتراضی کارگران، «بازگردانده شدن لایحهٔ اصلاح قانون کار» از مجلس و «افزایش دستمزد کارگران در سال جاری» را مطالبه کارگران امضا کنندهٔ این طومار عنوان کرد.

یکی از هماهنگ کنندگان طومار اعتراضی کارگران خطاب به وزیر كار، «بازگردانده شدن لایحهٔ اصلاح قانون کار» از مجلس و «افزایش دستمزد کارگران در سال جاری» را خواست هزاران کارگر امضا کنندهٔ این طومار عنوان کرد.

پروین محمدی در این باره به ایلنا گفت: روز گذشته در ادامه دو طومار اعتراضی قبلی که ۲۰ هزار امضا از کارگران را در پای خود داشت، طومار اعتراضی دیگر با با امضاهای جدید آماده و تحویل وزارت كار و مجلس و رسانه‌ها شد.

وی ادامه داد: چون برای دو طومار اعتراضی قبلی، پاسخ مناسبی نگرفتیم این بار، ‌ بعد از تحویل رونوشت طومار اعتراضی به وزارت کار و خبرگزاری كار برای اطلاع رسانی، هر ۶ نفر هماهنگ کنندگان طومار اعتراضی تصمیم گرفتند مقابل مجلس بروند تا نمایندگان صدای اعتراض جامعه کارگری را بشنوند.

این فعال کارگری با اشاره به عملکرد ضعیف مجلس در پیگیری دو طومار اعتراضی قبلی کارگران اظهار داشت‌: عدم پیگیری دو طومار اعتراضی قبلی از سوی مجلس و لایحهٔ اصلاح قانون کار از دیگر مواردی بود که باعث شد هماهنگ کنندگان طومار اعتراضی به نیابت از كارگران امضا كننده به همراه تعدادی دیگر از فعالان کارگری که در جمع آوری امضا‌ها به ما کمک می‌کردند در مقابل مجلس تجمع کنیم که مجموعا ۱۵ نفر می‌شدیم.

او افزود: از ساعت ۱۰ صبح مقابل مجلس همراه با پلاکارد‌های اعتراضی حضور داشتیم که در ‌‌نهایت قرار بر این شد تا من و یکی دیگر از هماهنگ کنندگان به مجلس برویم و با نایب رئیس اول مجلس دیداری داشته باشیم. در دیدار با ایشان خواسته‌های خودمان را مطرح کردیم که ایشان قول پیگیری دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز