خبرگزاری کار ایران

آلودگی هوای مشهد دانشجویان را تعطیل نکرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۶

مسئولان کارگروه کاهش آلودگی هوا تصمیم گرفتند که روز گذشته که آلودگی هوای مشهد در شرایط هشدار قرار گرفته بود همه ی مدارس مشهد در تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی ادارات دولتی تعطیل شود اما این مصوبه مراکز آموزش عالی و کارخانجات و مراکز و ادارات غیر دولتی را شامل نمی شد.

ایلنا – مشهد: آلودگی هوا در کلانشهر مشهد از چند روز گذشته آغاز شده و تاکنون ادامه داشته است. شرایطی که نفس کشیدن را برای هر فردی سخت و طاغت فرسا می کند. آلودگی هوای پایتخت معنوی ایران تا جایی ادامه پیدا کرد که کارگروه کاهش آلودگی هوا تصمیم به تعطیلی یک روزه مشهد گرفت تا به این وسیله کمی از آلودگی هوای مشهد کاسته شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، مسئولان کارگروه کاهش آلودگی هوا تصمیم گرفتند که روز گذشته که آلودگی هوای مشهد در شرایط هشدار قرار گرفته بود همه ی مدارس مشهد در تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی ادارات دولتی تعطیل شود اما این مصوبه مراکز آموزش عالی و کارخانجات و مراکز و ادارات غیر دولتی را شامل نمی شد تا این مسئله جلب توجه کند که چرا نباید دانشجویان و کارمندان غیر دولتی در روزی که آلودگی هوا در شرایط ناسالم قرارگرفته تعطیل شوند.آیا دانشجویان با شش نفس می کشند که بتوانند هوا را تصفیه و سپس تنفس کنند؟

مشابه چنین مسائلی هم در زمستان بسیاراتفاق می افتد، هنگامی که به سبب برودت هوا و بارش سنگین برف، همه ی دانش آموزان و کارمندان دولت تعطیلی می شوند اما دانشجویان و کارمندان غیر دولتی باید به فعالیت خود ادامه دهند تا نتیجه این قضاوت نادرست مسئولان دودی باشد که به چشم دانشجویان می رود و این دانشجویان باشند که به دلیل یک روزعدم تعطیلی فردایی ناخوشایند را برای خود رقم بزنند و قربانی دید نادرست مسئولان شوند. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز