خبرگزاری کار ایران

یک چهارم نهایی جام‌حذفی؛

ذوب آهن ۲(۳) - استقلال ۲(صفر)؛ دربی بی دربی / ذوب آهن حریف پرسپولیس شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۲۴۱

دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال تهران در ضربات پنالتی به سود اصفهانی ها رقم خورد تا این این حریف پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی شود.

دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال تهران در ضربات پنالتی به سود اصفهانی ها رقم خورد تا این این حریف پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی شود و دربی هشتادم را شاهد نباشیم.

به گزارش ایلنا، در ادامه مرحله یک چهارم جام حذفی از ساعت ۱۷:۲۰ در ورزشگاه فولادشهر در حضور ۵ هزار تماشاگر و با سوت البرز حاجی پور دو تیم ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه قانونی و ۳۰ دقیقه وقت های اضافی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید، ولی در ضربات پنالتی این تیم ذوب آهن بود که بازی را به سود خود به پایان رساند تا حریف پرسپولیسی ها در نیمه نهایی باشند.

ترکیب ذوب‌آهن:محمدرشید مظاهری، کارلوس سانتوس، هادی محمدی، علی حمام، مهرداد قنبری، اکبر ایمانی، قاسم حدادی‌فر، محسن مسلمان(احسان پهلوان)، قاسم دهنوی، مهدی رجب‌زاده، مسعود حسن زاده

ترکیب استقلال:محسن فروزان، هرایر مگوییان، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا، جاسم کرار، خسرو حیدری، آرش برهانی، حنیف عمران زاده

در این دیدار ابتدا آرش برهانی در دقیقه ۷ موفق شد آبی های تهرانی را پیش بیندازد و در ادامه کرار جاسم در دقیقه ۲۲ موفق شد گل دوم استقلال استقلال را به ثمر برساند ولی بالافاصله قاسم دهنوی در دقیقه ۲۳ موفق شد گل کرار را پاسخ بدهد تا خوشحالی آبی های دوام چندانی نداشته باشد. همچنین مسعود حسن‌زاده در دقیقه ۷۵ گل دوم را هم برای ذوب آهن به ثمر رساند تا کار در وقت های قانونی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد.

در ضربات پنالتی ابتدا بیک زاده برای اسنقلال ضربه اول را زد که توپ به بیرون رفت. امید ابراهیمی دومین ضربه آبی ها را به تیر دروازه کوبید تا ۲ ضربه استقلال گل نشود. آرش برهانی هم ضربه سوم استقلال را به دستان دروازه بان ذوب آهن زد تا آبی ها بدترین ناکامی را در این ضربات به ثبت برسانند.

همچنین مهدی رجب زاده برای ذوب آهن ضربه اول را به گل تبدیل کرد. کارلوس سانتوز دومین ضربه را به تور دروازه فروزان دوخت و در نهایت قاسم دهنوی ضربه سوم را برای ذوب آهن گل کرد تا تیمش را برنده این بازی کند.

قاسم دهنوی و مسعود حسن‌زاده از ذوب‌آهن و همچنین خسرو حیدری، محمدرضا خرسندنیا، تیموریان و صادقی از استقلال از داور این بازی کارت زرد گرفتند. خسرو حیدری و تیموریان با اخطاری که گرفتند بازی بعدی جام حذفی را از دست دادند.

به این ترتیب ذوب آهن حریف پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی شد که این بازی ۱۴ آذرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. در سوی دیگر پدیده مشهد هم با صعود به نیمه نهایی ۱۵ آذرماه در ورزشگاه ثامن الائمه میزبان نفت تهران خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز