خبرگزاری کار ایران

دیگر با تیم امید همکاری ندارم؛

افاضلی: هنوز تکلیف وینگادا روشن نیست / متاسفانه همه چیز نتیجه‌گرایی شده!

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۹۸۰

قرار است روز یکشنبه وینگادا در کمیته فنی حضور یابد و گزارش از عملکرد تیم امید ارایه کند و پس از آن اعضای کمیته در مورد کادر فنی به تصمیم گیری بپردازد.

مدیر فنی فوتبال امید در پایان نشست امروز اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: هنوز وضعیت وینگادا مشخص نیست و قرار است پس از گزارش او از عملکرد تیم امید در مورد ادامه همکاری او و تیم امید تصمیم‌گیری شود.

هومن افاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: در نشست امروز هر یک از اعضا نقطه و نظرت خود را مطرح کردند و شرایط تیم امید مورد بحثو بررسی قرار گرفت که در جمع‌بندی کلی باید بگویم شرایط تیم امید بسیار سخت است و باید اعضا در مورد این تیم تصمیمات محکم قاطع بگیرد.

وی افزود: قرار است روز یکشنبه وینگادا در کمیته فنی حضور یابد و گزارش از عملکرد تیم امید ارایه کند و پس از آن اعضای کمیته در مورد کادر فنی به تصمیم‌گیری بپردازد.

افاضلی تصریح کرد: وینگادا هنوز سرمربی تیم امید است و تا زمانی که او صحبت‌هایش را مطرح نکرده و تکلیف او روشن نشده نمی‌توانیم در مورد وضعیت آینده کادر فنی اظهارنظر کنیم.

مدیر فنی تیم امید با بیان اینکه متاسفانه فوتبال ما به سمت نتیجه‌گرایی گرایش دارد و این موضوع ما را از برنامه‌ریزی و آینده نگری بازداشته، گفت: در حالی این شرایط است که در نتایج تیم‌ها تاثیرگذار است و امیدوارم اعضای کمیته فنی که همگی اهل فوتبالند و سابقه طولانی در این رشته دارند با در نظر گرفتن جمعی جهات درباره تیم امید به تصمیم گیری بپردازند.

وی در وضعیت خود برای همکاری با این تیم تصریح کرد: بنده با تیم امید همکاری ندارم و حضور در کنار این منتفی است.

شایان ذکر است، در نشست امروز کمیته فنی کمیسیون فوتبال هادی آیت‌اللهی، مهدی محمدنبی، حبیب کاشانی، مرتضی محصص، معینی، دانشجو، ‌ افاضلی و عاقلی حضور داشتند و پیرامون تیم امید به بحثو تبادل نظر پرداختند قرار است این کمیته سه شنبه آینده وضعیت ادامه وینگادا با تیم امید تصمیم گیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز