خبرگزاری کار ایران

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به ایلنا:

شهرداری تهران قاتل علی چراغی نیست

کد خبر : ۲۰۰۷۰۶

«وی توسط پیمانکاران شهرداری مورد ضرب و شتم قرار گرفته که گویا بر سر جمع آوری ضایعات میان کارمندان شهرداری و افراد دیگر دعوا شده است.»

سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز(۱۰ شهریور) با اعلام پی‌گیریسوال جلسه قبلخبرنگار ایلنا در خصوص کشته شدن یک کارگر دستفروش توسط ماموران شهرداری گفت: ما این مساله را پیگیری کردیم و در این خصوص مشخص شد که پرونده‌ای تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین محسنی اژ‌ه‌ای در نشست خبری امروز با بیان اینکه این شخص(علی چراغی) توسط ماموران شهرداری به قتل نرسیده است گفت: وی توسط پیمانکاران شهرداری مورد ضرب و شتم قرار گرفته که گویا بر سر جمع آوری ضایعات میان کارمندان شهرداری و افراد دیگر دعوا شده است.

محسنی اژه‌ای اعلام کرد: ضاربین این کارگر شناسایی و در این خصوص سه نفر بازداشت شده‌اند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

قوه قضائیه با کارگرانی که «خیابان می‌بندند» برخورد می‌کند
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز در اعتراض صنفی کارگران معدن بافق گفت: باید بحثاعتراض و انتقاد را از اقدامات خلاف قانون تفکیک کرد.

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر آخرین وضعیت هشت کارگر بازداشت شده معدن بافق گفت: ما یک بحثاعتراض، انتقاد و یک اقدامات خلاف قانون داریم که این موارد را باید از یکدیگر تفکیک کنیم. اگر کسی اعتراضی دارد باید آن را به طور قانونی مطرح کند و آنچه را که مدعی است حق است به اثبات برساند و آن مساله را از طریق مراجع صحیح پیگیری کند.

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد:[اعتراض] هیچ اشکالی ندارد اما ممکن است فردی به زعم خود مساله‌ای را درست و به حق بداند اما دست به اقدام غیرقانونی بزند که باید جلوی آن را گرفت. در صورتی که امری حتم اما از مسیر غیرقانونی پیگیری شده باشد ممکن است مساله لوثو خدشه‌دار شود.

محسنی اژه‌ای افزود: اگر کسی که اعتراض دارد به خیابان آمده و عبور و مررو را مختل کند موجب ایجاد ترافیک و مسائل و مشکلات دیگری می‌شود. از این رو نمی‌توان قابل قبول دانست که هر کسی که اعتراض دارد خیابان را ببندد. این مساله خلاف قانون بوده و حتما با آن برخورد می‌شود.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه از اصل مساله کارگران بافق آگاه است ادامه داد: در مورد بازداشتی‌های و اینکه چه تعداد در بازداشت هستند اطلاعی ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز