خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان غذا و دارو به ایلنا خبرداد:

معرفی متخلفان استفاده از روغن پالم در لبنیات ظرف هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۲۴۹

آنچه وزیر بهداشت دراین زمینه اعلام کرده است، استفاده روغن پالم در لبنیات بوده لذا آلودگی شیر مطرح نیست / مردم اگر نگران روغن پالم هستند، روغن سرخ کردنی استفاده نکنند.

رئیس سازمان غذا و دارو از معرفی متخلفان استفاده از روغن پالم در فرآورده های لبنی در هفته آینده خبر داد.

رسول دیناورند در گفت‌ و‌گو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر افزود: آنچه وزیر بهداشت دراین زمینه اعلام کرده است، استفاده روغن پالم در لبنیات بوده لذا آلودگی شیر مطرح نیست.

وی در باره اینکه چه مدت است روغن پالم در لبنیات مورد استفاده قرار می‌گیرد، هیچ توضیحی نداد و افزود: مردم اگر نگران روغن پالم هستند، روغن سرخ کردنی استفاده نکنند.

رئیس سازمان غذا و دارو خاطر نشان کرد: مردم اگر ماست و پنیر کم چرب استفاده کنند، هیچ خطری ندارد.

دیناروند در مورد استفاده از روغن پالم درشیر پرچرب، اظهار داشت: مردم اگر شیر پرچرب هم مصرف کنند چربی آن در حد سه درصد است.

وی در پاسخ به این سوال که متخلفان استفاده از روغن پالم در شیر پرچرب چه زمانی معرفی می شوند، افزود: هفته آینده متخلفان استفاده از روغن پالم معرفی خواهند شد.

رییس سازمان غذا و دارو همچنین درگفت و گو با یک خبرگزای از شناسایی ۹ برند متخلف در زمینه افزودن بیش از حد روغن پالم به فرآورده های لبنی و همچنین احتمال ممنوعیت تولید فرآورده های لبنی با درصد چربی بالا خبر داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز