خبرگزاری کار ایران

مجوز تجمع اعتراضی علیه اسرائیل هنوز صادر نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۳۲۵

«با آقای موسوی در فرمانداری صحبت کردم که گفتند مجوز شما آماده است و می توانید با مراجعه به استانداری آن را دریافت کنید. از ایشان پرسیدم که می توانم در این زمینه اطلاع رسانی کنم که موافقت کردند.»

مسول روابط عمومی شبکه یاری کودکان کارو خیابان که صبح امروز از گرفتن مجوز برای تجمع اعتراضی در محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس خبر داده بود، در گفتگوی مجدد با خبرنگار ایلنا اعلام کرد که این مجوز هنوز از سوی وزارت کشور در اختیار فعالان مدنی این تشکل قرار نگرفته است.

شهین حسینی ادامه داد: امروز صبح ساعت ۱۰ با فرمانداری برای پیگیری مجوز تجمع تماس گرفتم که به من گفتند ساعت ۱۲ تماس بگیرم، ساعت ۱۲ با آقای موسوی در فرمانداری صحبت کردم که گفتند مجوز شما آماده است و می توانید با مراجعه به استانداری آن را دریافت کنید. از ایشان پرسیدم که می توانم در این زمینه اطلاع رسانی کنم که موافقت کردند.

حسینی افزود: زمانی که به استانداری مراجعه کردم آقای ترکمانی در معاونت سیاسی استانداری گفتند که مجوز شما برای طی مراحل اداری به وزارت کشور رفته است، من هم به وزارت کشور مراجعه کردم اما ساعت کاری تمام شده بود آنطور که به گفتند مخالفتی با مجوز نشده اما به دلیل طی مراحل اداری صدور آن بیشتر طول خواهد کشید.

گفتنی است خبرگزاری ایلنا ظهر امروز به نقل از روابط عمومی شبکه یاری کودکان کار و خیابان، از برگزاری تجمع اعتراض آمیز مردمی علیه جنایات اسرائیل در روز دوشنبه(۶ مرداد ماه) ساعت ۱۱ صبح روبروی دفتر سازمان ملل در تهران خبر داده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز