خبرگزاری کار ایران

مسئول امور بین الملل خانه کارگر خبر داد:

حقوق بنیادین کارگران موضوع همایش مشترك خانه كارگر و WFTU

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۱۸

همایش «شیوه‌های تخاصمی امپریالیست‌ها در زمینه انرژی به زیان کارگران و مردم» با هدف بحث و تبادل نظر در مورد حقوق کارگران، انرژی، حقوق بنیادین کار و ظلمی که از طریق امپریالیست به کارگران وارد می‌شود برگزار می‌شود.

مسئول امور بین الملل خانه کارگر، هدف از برگزاری همایش «شیوه‌های تخاصمی امپریالیست‌ها در زمینه انرژی به زیان کارگران و مردم» را بحث و تبادل نظر در مورد حقوق بنیادین کارگران خواند.

محمد حمزه‌ای در این باره به ایلنا گفت: همایش «شیوه‌های تخاصمی امپریالیست‌ها در زمینه انرژی به زیان کارگران و مردم» با هدف بحث و تبادل نظر در مورد حقوق کارگران، انرژی، حقوق بنیادین کار و ظلمی که از طریق امپریالیسم به کارگران وارد می‌شود برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این کنفرانس با حضور ۳۰ نفر از کشور‌های مختلف و البته آقای جرج مابلیکوس دبیر فدراسیون اتحادیه کارگران جهان برگزار خواهد شد.

حمزه‌ای با اشاره به تشکیل کمیته‌های تخصصی در حاشیهٔ این همایش اظهار داشت: در کمیته‌های تخصصی مواردی مثل انرژی پاک، برابری و عدالت در انرژی هسته‌ای و سایر انرژی‌های نو و همچنین حقوق کارگران در عرصه جهانی که مورد تخاصم همیشگی امپریالیست است مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مسوول امور بین الملل خانه کارگر با تاکید بر اعلام همبستگی مهمانان خارجی با کارگران ایرانی اعلام کرد: امپریالیست‌ها کسانی هستند که با تجاوز و زیاده خواهی همیشگی خود می‌خواهند با پا گذاشتن بر دوش طبقه کارگر به مدارج بالا‌تر دست پیدا کنند. آنان برای یک مسئله کوچک ممکن است شهری را به آتش بکشند.

محمد حمزه‌ای در پایان بیان کرد: یکی از راه‌های حل بیکاری، اعتیاد و... در ایران استفاده از تجارب اتحادیه کارگران است. برای مثال بعد از آنکه در ژاپن قضیهٔ ورشکستگی بانک‌ها رخ داد، آن‌ها دست به دامان اتحادیه‌های کارگری از جمله سازمان بهره وری آسیا شدند تا از تجارب آن‌ها استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز