خبرگزاری کار ایران

نماینده تبریز، آذرشهر و اسكو:

تصمیم مجلس برای نهادینه كردن اقتصاد مقاومتی جدی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۹

اتحاد و همدلی شرط اساسی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

ایلنا- تبریز: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسكو در مجلس شورای اسلامی گفت: اتحاد و همدلی شرط اساسی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایلنا میرهادی قره سید در همایش شوراهای اسلامی و مدیران ادارات آذرشهر افزود: تصمیم مجلس و دولت برای نهادینه كردن اقتصاد مقاومتی جدی است و این دو تلاش می كنند اتكای ایران به اقتصاد مبتنی بر نفت را كاهش دهند.

وی تاكید كرد: برای اجرای این طرح بزرگ ملی لازم است در بخش های مختلف اطلاع رسانی به موقع انجام و ظرفیت های موجود به مردم تبیین شود.

قره سید افزود: آنچه نظام جمهوری اسلامی را از سایر حكومت ها متمایز می كند اسلامی و مردمی بودن آن است.

وی، بومی سازی توانمندی های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و كشاورزی و اجرای برنامه های متناسب با این ظرفیت ها را عاملی موثر در رشد و توسعه بخش های مختلف هر منطقه دانست.

عضو كمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه های مختلف استكبار جهانی گفت: سردمداران كاخ سفید پس از پیروزی انقلاب از هر روش و امكانی برای مبارزه با نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده كرده اند.

وی، اقدام موهن استكبار جهانی و رژیم صهیونسیم در اهانت به پیامبر اعظم اسلام را نشانه ذلت و خواری آنان دانست و افزود: آنان با این اقدام غیر انسانی، خودشان را در نزد مسلمانان جهان بی آبرو و منفورتر كردند.

قره سید، گفت: این بار نیز ملت آگاه ایران با همت بلند خود توطئه اقتصادی استكبار جهانی و كشورهای غربی را پشت سر می گذارند.

وی، اضافه كرد: دشمنان دین و مملكت همیشه به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف هستند و لازم است تمام مسوولان نظام و مردم با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب به این نكته بیشتر توجه كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز