خبرگزاری کار ایران

حرف‌های جنجالی حاتمی‌کیا در اختتامیه سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر+فیلم

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۷۱۴

ابراهیم حاتمی‌کیا گفت که از مدیران صداوسیما به خدا شکایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از حاشیه‌های جنجالی مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر  سخنان ابراهیم حاتمی‌کیا  بعد از دریافت  سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی برای فیلم "به وقت شام" بود.

حاتمی‌کیا طی سخنانی با انتقاد از صداوسیما و برنامه هفت و رضا رشیدپور گفت: من فیلمساز وابسته هستم و فیلسماز این نظام هستم. من از دوستان در سازمان سینمایی اوج تشکر می‌کنم. کسانی که سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند.

وی ادامه داد: من افتخار می‌کنم که  درباره مدافعان حرم فیلم ساختم و برای ساخت این فیلم از حاج قاسم سلیمانی جایزه گرفتم و از بچه‌های سپاه که زحمت کشیدند و من را رشد دادند، استفاده کردم و از کارهایی که کردم، شرمنده نیستم.

حاتمی‌کیا افزود: این واژه‌هایی که در تلویزیون جمهوری اسلامی به نام ارگانی مطرح می‌شود جای تأسف است و من به این سازمان اعتراض می‌کنم که فیلم‌های من را 40 بار پشت سرهم پخش می‌کند ولی به محض آنکه باید افرادی را دعوت کند که از نگاه ما دفاع کند، تبدیل به اپوزیسون می‌شوند. من از صداوسیما و مدیران شبکه‌های سوم و دوم شکایتم را نزد خدا می‌برم.

حجم ویدیو: ۲۱.۹۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۵۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز