خبرگزاری کار ایران

ذوالنور و بهمنی رای نیاوردند؛

انتخاب اعضای هیات نظارت مرکزی بر انتخابات شوراها/ ۳ اصلاح‌طلب در جمع ناظران

رییس مجلس شورای اسلامی اسامی اعضای هیات مرکزی بر انتخابات شورای شهر را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به انتخاب ۳ نفر از اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور و ۲ نفر از کمیسیون اصل نودم قانون اساسی به انتخاب مجلس به عنوان عضو در هیات مرکزی نظارت بر امر انتخابات شوراهای اسلامی کشور اختصاص داشت، ۵ نماینده عضو این هیات ازسوی نمایندگان انتخاب شدند.

بر این اساس، از مجموع ۲۲۹ رای ماخوذه، محمدجواد کولیوند با ۱۳۶ رای، قاسم میرزایی‌نیکو با ۱۱۸ رای و محمد محمودی‌شاه‌نشین ۱۰۱ رای به‌عنوان سه عضو کمیسیون شوراها در این هیات نظارت و همچنین بهرام پارسایی با ۱۱۴ رای و فرهاد تجری با ۱۰۳ رای به‌عنوان دو نماینده کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در هیات نظارت مرکزی بر امر انتخابات شوراهای اسلامی کشور انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، از میان پنج نماینده عضو مجلس در این هیات نظارت، قاسم میرزایی نیکو، محمد محمودی شاه‌نشین و بهرام پارسایی از اعضای فراکسیون امید هستند.

همچنین مجتبی ذوالنور، محمود بهمنی، محمد آشوری، مقصودی و امیر خجسته موفق به کسب آرای کافی برای حضور در هیات نظارت مرکزی بر انتخابات شورای شهر نشدند.

فراکسیون ولایت برای عضویت در هیات نظارت بر انتخابات شوراها پنج عضو معرفی کرده بودند که تنها دو عضو آن موفق به حضور در هیات مرکزی شدند.

همچنین فراکسیون امید برای این رای‌گیری سه نفر معرفی کرده بود که هر سه نفر موفق به حضور در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها شدند.

کد خبر : ۴۲۵۰۰۵