خبرگزاری کار ایران

نقوی‌حسینی به نایب رییس مجلس اعتراض کرد؛

انتقاد شدید نماینده اصولگرا نسبت به نامه علی مطهری درباره حوادث سال ۶۷

نماینده اصولگرای مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی نسبت به نامه اخیر علی مطهری درخصوص اعدام‌های سال ۶۷ به‌شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، سیدحسین نقوی حسینی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به بند ۱ ماده ۲۴ آیین‌نامه، اعلام کرد: همه ما و ملت ایران و نمایندگان ملت در محضر مقام معظم رهبری بودیم که ایشان صراحتاً اشاره کردند که مجلس باید مقابل جریان‌های سیاسی معاند و ضد انقلاب موضع قاطع و شفاف داشته باشند.

نماینده اصولگرای مردم ورامین در مجلس ادامه داد: همه ملت ایران می‌دانند که گروهک منافقین بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم ما را به خاک و خون کشیدند؛ از کاسب و معلم و کشاورز تا رئیس جمهور، نخست وزیر و رئیس قوه قضائیه.

او تصریح کرد: هنوز از ایام سالگرد شهید رجایی و شهید باهنر زمان زیادی نگذشته، هنوز از ایام هفتم تیر عبور نکرده‌ایم و اینکه «کلاهی» ملعون چگونه ۷۲ نفر از مسئولان ما را به خاک و خون کشیدند؛ هنوز از ایام شهادت پدر والامقام نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی عبور نکرده‌ایم که توسط همین منافقین به خاک و خون کشیده شده‌اند.

نقوی حسینی یادآور شد: اظهارات نایب‌رئیس محترم مجلس در جایگاه نایب‌رئیسی یعنی مواضع مجلس؛ این مجلس فرزندان حضرت امام هستند و این مجلس سربازان ولایت هستند.

او برخی سخنان حضرت امام (ره) در نامه‌ای خطاب به آقای منتظری را خواند و گفت: «به قدری مطالبی که گفتید دیکته شده منافقین بود که من فایده‌ای برای جواب دادن نمی‌بینم. مثلاً در همین دفاعیه شما از منافقین. تعداد بسیار معدودی که در جنگ مسلحانه علیه اسلام و انقلاب، محکوم به اعدام شده بودند را منافقین از دهان و قلم شما به آلاف علوف رساندند و می‌بینید چه خدمت ارزنده‌ای به استکبار کرده‌اید؟»

این نماینده عضو فراکسیون ولایت گفت: در بند چهارم همین نامه حضرت امام (ره) می‌فرمایند که «نامه‌ها و سخنرانی‌های منافقین که به وسیله شما از رسانه‌های گروهی به مردم می‌رسید ضربات سنگینی بر اسلام و انقلاب زد و موجب خیانت بزرگ به سربازان گمنام امام زمان (عج) و خون‌های پاک شهدای انقلاب شد. برای اینکه در قعر جهنم نسوزید به اشتباه خود اعتراف کنید.»

نقوی‌حسینی در پایان تصریح کرد: مردم فراموش نمی‌کنند که در عملیات مرصاد و در ۸ سال دفاع مقدس همه منافقان جاسوس و ستون پنجم دشمن و صدام بودند. مستحق نیست امروز نایب‌رئیس مجلس چنین مواضعی را در قبال این گروهک ترویستی داشته باشد، در شرایط بین‌المللی که استکبار جهانی فایل صوتی کذایی را منتشر کرده تا بهره‌برداری کند، لذا تقاضا می‌کنم هیات رئیسه مجلس موضع قاطع و انقلابی و شفاف داشته باشد.

به گزارش ایلنا، علی مطهری در پاسخ به تذکر نقوی حسینی گفت: پرونده را ببندید و این‌قدر شعار ندهید. تا به امروز حدود ۱۰ تا ۱۵ نفر از مسئولان کشور صحبت کرده‌اند و همگی درباره جنایتکار بودن منافقین شعار داده‌اند.

عضو فراکسیون امید در مجلس دهم یادآور شد: هنگامی که پدر بنده توسط منافقین به شهادت رسیده، آیا امکان دارد که از این گروه دفاع کنم؟ ضمن آن‌که اگر شما دلسوز نظام هستید، بگویید این کارهایی که شما انجام داده‌اید، به نفع نظام بوده یا اگر چنین کارهایی نمی‌کردید.

کد خبر : ۴۰۶۱۴۹