خبرگزاری کار ایران

احمدی‌نژاد نماینده نهاوند می‎‌شود؟

کد خبر : ۱۵۷۱۸۵

خبر را یکی از نمایندگان سابق مجلس که این روزها سفیر ایران در روسیه است داده و اعلام کرده است که محمود احمدی‌نژاد در فکر نمایندگی برای حوزه انتخابیه سابق اوست.

اعتماد: تصورش هم دور از ذهن است که مردی پشت صندلی نمایندگی مجلس بنشیند که هشت سال مجلس و نمایندگانش را نادیده گرفت. عجیب است که مردی که در قید و بند اجرای قانون نبود بخواهد حالا خود وضع‌کننده قانون و ناظر اجرای آن باشد. صحبت از احتمال نمایندگی «محمود احمدی‌نژاد» است؛ مردی که این روزها تنها به واسطه میراث‌های دردسرسازش یادآوری می‌شود ظاهرا سودای نمایندگی دارد. خبرش در ابتدای امر شوخی پنداشته می‌شد اما ظاهرا خبر از حد شایعه هم بالاتر رفته و تکذیب نشدنش می‌تواند دلیلی باشد برای صحتش. خبر را یکی از نمایندگان سابق مجلس که این روزها سفیر ایران در روسیه است داده و اعلام کرده است که محمود احمدی‌نژاد در فکر نمایندگی برای حوزه انتخابیه سابق اوست.

مهدی سنایی، نماینده پیشین شهر نهاوند که اکنون سفیر ایران در مسکو است در صفحه فیس‌بوکش درباره این شایعه نوشته است: در سفر به نهاوند از زبان افراد مختلفی شنیدم که دکتر احمدی‌نژاد رییس‌جمهور پیشین ایران قصد کاندیداتوری انتخابات میان‌دوره‌یی مجلس شورای اسلامی از نهاوند را دارد. راستش با اینکه این شایعه به شکل گسترده در نهاوند مطرح بود اما من جدی نگرفتم. امروز آقای مهندس علیمرادیان که ایران است برای کاری زنگ زد و برای سرکشی منزلش رفتم که وقت خداحافظی گزارشی را که از یکی از سایت‌های خبری پرینت گرفته بود نشان داد. در این گزارش از قول برخی سایت‌های خبری از بازگشت احمدی‌نژاد به فعالیت‌های سیاسی در انتخابات مجلس دهم و احتمال حضور شخص وی در انتخابات میان‌دوره‌یی نهاوند سخن رفته بود. در هر صورت فکر کردم در صورت صحت این خبر، چه شود رقابت انتخاباتی پاییز امسال در نهاوند. البته من به دلایل متعدد هم اصل برگزاری انتخابات میان‌دوره‌یی در نهاوند در سال جاری و هم تحقق این شایعه را بعید می‌دانم.

چرا نهاوند؟

خبر هنوز قطعی نیست و مشخص نیست که انتخابات میان‌دوره‌یی مجلس چه زمانی قرار است که برگزار شود. اما اینکه چرا محمود احمدی‌نژاد باید از حوزه انتخابیه نهاوند برای مجلسی که تنها یک سال تا پایان عمر آن زمان باقی مانده است کاندیدا شود موضوعی عجیب است. حوزه‌های انتخابیه‌ دیگری هم هستند که هنوز بدون نماینده باقی مانده‌اند اما اینکه چرا احمدی‌نژاد باید به سراغ حوزه انتخابیه «نهاوند» برود که نه با آنجا آشنایی دارد و نه رابطه‌یی، هرچه که هست به نظر می‌رسد این موضوع یک نکته انحرافی است و بعید به نظر می‌رسد که محمود احمدی‌نژاد برای یک سال نمایندگی در مجلسی که از هیچ تلاشی برای بی اعتنایی به آن فروگذاری نکرده بود استرس بررسی رد صلاحیت، هیاهوی رسانه‌یی، تبلیغات انتخاباتی یا حتی پس‌لرزه‌های بعدی آن را تحمل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز