خبرگزاری کار ایران

معوقات کارگران دشت سیستان هنوز واریز نشده است/کارگرانی که رها شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۹۶۹

بعد از به پایان رسیدن فازهای ابتدایی پروژه آبرسانی دشت سیستان و واگذاری برخی از پیمانکاران، معوقات کارگران هنوز پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وضعیت کارگران پروژه آبرسانی 46 هزار هکتاری دشت سیستان همچنان روند پر چالشی را طی می‌کند و این کارگران همچنان معوقات خود را از پیمانکاران دریافت نکرده‌اند و با توجه به شرایط اقتصادی استان سیستان و بلوچستان طبیعی است که وضعیت معیشتی خانواده‌های آنها در شرایط مناسبی باشد.

یوسف یکی از کارگران دشت سیستان در تماس با خبرنگار ایلنا از وضعیت کاری خود و همکارانش گلایه کرده، او می‌گوید: چند بار به اداره کار زابل رفتیم تا به وضعیت ما رسیدگی کنند ولی بعد از گذشت چند ماه هنوز هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است.

وی ادامه می‌دهد: ما هنوز حقوق ماه‌های بهمن و اسفند سال 95، معوقات ماه‌های فروردین، شهریور و مهرماه سال جاری و همچنین سنوات سال گذشته و سال جاری را دریافت نکرده‌ایم.

یوسف اضافه می‌کند: نزدیک به یک ماه است که کار را تعطیل کرده‌اند یک شخصی به عنوان پیمانکار جدید آمده که تنها کیف به دست مقابل ما راه می‌رود و به نقل از کارفرما می‌گوید که به زودی کار شروع می‌شود اما واقعیت این است که ما حقوق خود را می‌خواهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز