خبرگزاری کار ایران

اول آذر؛ اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش/ حق‌التدریسی ها و معلمان آزاد: در ردیف‌های استخدامی فراموشمان نکنند

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۷۸۱

قرار است اول آذر ماه، نتایج نهایی آزمون و مصاحبه استخدام آموزش و پرورش اعلام شود؛ نیروهای بلاتکلیف این سازمان خواستار رسیدگی به وضعیت خود و تخصیص ردیف جذب هستند.

به گزارش  خبرنگار ایلنا، اول آذرماه نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام خواهد شد.

اسفندیار چهاربند (رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش) در همین رابطه گفت: چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌ های اجرایی کشور از جمله وزارت آموزش و پرورش، سوم شهریور برگزار و نتایج آن چهارم مهرماه اعلام شد.

وی ادامه داد: بعد از آن شرایط بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی پذیرفته‌شدگان وزارت آموزش‌وپرورش در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور اعلام شد و مصاحبه آن نیز از ۱۵ مهرماه تا پایان همان ماه به طول انجامید.

اسفندیار چهاربند همچنین خبر داد: نتایج مصاحبه، معاینات پزشکی و گزینش سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص و در اختیار سازمان سنجش کشور قرار گرفته است.

در عین حال نیروهای بلاتکلیف آموزش و پرورش شامل حق‌التدریسی‌ها در بخش دولتی و نیروهای آزاد در بخش خصوصی، خواستار ساماندهی خود هستند و می‌گویند: بهتر است مسئولان آموزش و پرورش به ما ردیف جذب اختصاص دهند و به اوضاع نابسامان شغلی ما رسیدگی کنند.

یکی از این نیروها که در یک مدرسه غیرانتفاعی زنجان مشغول به کار است؛ می‌گوید: سطح درآمدی پایین و عدم امنیت شغلی، انگیزه‌های ما را سست کرده‌است و به طور قطع این مساله بر کیفیت سطح آموزش تاثیرگذار است؛ معلمی که نگران نان شب است، نمی تواند یک معلم باکیفیت باشد.

گفتنی است اخیرا مجلس به  آموزش و پرورش تکلیف کرده که قبل از جذب نیروی جدید، نیروهای سرگردان خود را ساماندهی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز