خبرگزاری کار ایران

عصر امروز اتفاق افتاد؛

سوختگی بالای ۹۰ درصد دو نفر از پرسنل پالایشگاه نفت تهران/حادثه شش کشته برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۶۴۲

سرپرست اورژانس کشور از سوختگی بالای ۹۰ درصد دو نفر از پرسنل پالایشگاه نفت تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور در گفت‌وگویی تلویزیونی از سوختگی بالای ۹۰ درصد جواد نوروزی و علی نظر جلیلیان از از پرسنل پالایشگاه نفت تهران خبر داد.

وی با اشاره به وقوع حادثه در پالایشگاه نفت تهران اظهار داشت: حوالی ساعت 19 امروز، آتش‌سوزی در پالایشگاه نفت تهران رخ داد که تا این لحظه شش کشته برجای گذاشته است. سیدکاظم امیری، علی نعمت کوخایی، افشار میرزایی محمدسجاد دارابی، محسن دارابی پوریا دارابی شش کشته حادثه امروز هستند.

کولیوند افزود: دو نفر مصدوم حادثه که حال وخیمی دارند، به بیمارستان چمران اعزام شده‌اند، در لحظه حادثه خود را از ارتفاع به پایین پرت کرده‌اند که همین امر موجب شده که به شدت آسیب ببینند. 

جمالی‌پور، فرماندار شهرری هم علت وقوع این حادثه رو مربوط به نقص فنی دانست که پرسنل در لحظه وقوع حادثه در حال تعمیر آن بودند.

به گفته فرماندار شهرری پرش مواد سوختی در اطرف محل حادثه موجب شد تا شدت و قدرت گسترش آتش افزایش یابد.

سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران نیز درباره کنترل آتش و اطفا آن به خبرنگار ایلنا گفت که مسئولان آتش‌نشانی استان پالایشگاه نفت تهران پس از وقوع این حادثه از آتش‌نشانی کمک نخواسته است و واحدهای عملیاتی خود را به محل حادثه اعزام کرده است با این حال آتش در همان دقایق اول مهار شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز