خبرگزاری کار ایران

نماینده ارومیه در مجلس:

بخشی از کارگران گروه فولاد ارومیه مطالبات مزدی دریافت نکرده‌اند/کارخانه باید تولیدات خود را به فروش بگذارد

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۵۳۷

بخشی از کارگران گروه فولاد مطالبات مزدی خود را دریافت نکرده‌اند. نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: گروه فولاد ارومیه به علت مشکلات مالی هشت ماه از مطالبات مزدی خود را دریافت نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بخشی از کارگران گروه فولاد ارومیه ۸ ماه از مطالبات مزدی خود را دریافت نکرده‌اند. آنها بعدظهر روز گذشته (سه شنبه/۱۱ شهریور) تجمعی مقابل اداره کار ارومیه برگزار کردند.

«سیدهادی بهادری» نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی به ایلنا گفت: کارگران گروه فولاد ارومیه به علت مشکلات در تامین نقدینگی پیش آمده، هشت ماه از مطالبات مزدی خود را دریافت نکرده‌اند. البته مشکل به این خاطر است که گروه فولاد ارومیه هنوز به صورت کامل بخش‌های مختلف خود را فعال نکرده است.

بهادری با بیان اینکه بخشی از تولیدات این گروه خوارک واحدهای دیگر است، تصریح کرد: این کارخانه برای حل مشکلات خود باید بتواند تولیدات خود را به فروش بگذارد که البه به نظر می‌رسد به علت مشکلاتی که در بازاریابی دارد، مشکلاتی در این بخش برای این کارخانه پیش آمده است.

وی افزود: گروه فولاد ارومیه بیشتر از ۶ واحد داشته و توان آن را دارد که با گسترش بازار خود مطالبات کارگران را پرداخت کند.

نائب رئیس دوم کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان در خصوص پرداخت نشدن مطالبات مهندسان مشاور شاغل در شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد با دولت، تصریح کرد: یا کاهش بودجه عمرانی کشور که به ۲ درصد بودجه عمومی رسیده است، دولت مشکلاتی در پرداخت طلب شرکت‌های مهندسی مشاوره دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز