خبرگزاری کار ایران

با صدور یک بیانیه؛

حمایت اتحادیه کارگران صنعت انرژی از وزیر کار/ سیاست‌گذاری‌های معیشتی در مسیر درستی است

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۱۰۸

اتحادیه کارگران صنعت انرژی با صدور یک بیانیه؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به حمایت از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کار توصیه کردند.

به گزارش ایلنا، اتحادیه کارگران صنعت انرژی با صدور یک بیانیه ضمن بر شمردن دلایل خود برای دادن رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد؛ وزارت کار توانسته است با سیاست‌گذاری صحیح وضعیت معیشتی کارگران را بهبود ببخشد.

در قسمتی از این بیانیه با اشاره پیش گرفتن مزد از تورم تاکید شده؛ وضعیت معیشتی کارگران بهتر شده است و با انتصاب مجدد وی در این سمت مجدد وی بازهم سیاست‌های رفاهی در مسیر اصلی خود می‌افتد.

در ادامه این بیانیه با اشاره به معضل قراردادهای موقت کار که امنیت روان کارگران را تهدید می‌کند، آمده است که وزارت کار با ایجاد سامانه ثبت قراردادهای کار به تدریج قراردادهای موقت کار را به حاشیه می‌راند و پایان می‌دهد.

در پایان این بیانیه یادآوری شده است که ظرفیت‌های موجود در بخش صنایع انرژی کشور محدود نیست و وزیر کار نیز با عنایت به ظرفیت‌ها  بخش خصوصی و سرمایه‌گذارن خارجی را ترغیب کرده است که برای سرمایه‌گذاری در این بخش هرچه سریعتر ورود کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز