خبرگزاری کار ایران

مرگ کارگر فولاد آلیاژی در یزد/ روابط عمومی شرکت: کارگر متوفی «پرسنل پیمانکاری» و «سهل‌انگار» بود!

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۶۳۸

در روزهای گذشته یک کارگر شرکت فولاد آلیاژی ایران در یزد بر اثر حادثه کاری جان خود را از دست داد. کارفرما می‌گوید: سهل‌انگاری کارگر به مرگ او منجر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منابع خبری ایلنا در یزد از مرگ یک کارگر کارخانه فولاد آلیاژی ایران خبر دادند.

در روزهای گذشته، «رامین زارع » کارگر شرکتی کارخانه فولاد آلیاژی ایران در حین تعمیر پاتیل‌های شرکت دچار حادثه شد و جان باخت. علت مرگ این کارگر ، جدا شدن و اصابت گوشواره پاتیل به سَر او عنوان شده است.

روابط عمومی کارخانه فولاد آلیاژی ایران نیز در ارتباط با حادثه، به خبرنگار ایلنا گفت: کارگر متوفی، طرف قرارداد با یک شرکت پیمانکاری بوده که این شرکت در زمینه آماده‌سازی و تنظیم پاتیل‌ها کار می‌کند.

این مقام مسئول با اصرار بر اینکه این حادثه شخصی بوده و حاصل سهل‌انگاری خود کارگر بوده، از تلاش برای رسانه‌ای کردن حادثه منجر به مرگ این کارگر انتقاد کرده و گفت: هنوز گزارش اداره کار و نتیجه‌ بحث‌های ایمنی فنی منتشر نشده ولی اطمینان داریم که سهل‌انگاری خود کارگر بوده‌است و چرا شما رسانه‌ها اصرار دارید حادثه کم‌اهمیتی که ارزش خبری ندارد را بزرگ کنید.

این مقام مسئول در شرایطی که مهمترین مساله حفظ جان کارگران و به عبارتی، اول ایمنی و بعد کار است، از رسانه‌ای کردن اخبار مربوط به مرگ و میر کارگران ابراز تعجب و در عین حال ناراحتی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز