خبرگزاری کار ایران

کارفرمای کارگران هپکو تغییر کرد/نگرانی کارگران از اهلیت سهامدار جدید

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۱۹۷

کارگران کارخانه هپکو از تصمیم سازمان خصوصی سازی برای تغییر مدیریت خصوصی این واحد سازنده ماشین آلات راه سازی خبر می‌دهند و در عین حال امیدوارند که کارفرمای جدید به تواند از عهده تامین مطالبات صنفی آنها برآید.

منابع کارگری در کارخانه هپکو اراک با اعلام این خبر به ایلنا گفتند: پیش از این این واحد تولید کننده انواع ماشین الات راه سازی به شرکت واگن سازی کوثر واگذار شده بود که فعالیتی همسو با شرکت هپکو نداشت .

برپایه این اطلاعات از روز شنبه (۱۳ خرداد ماه) سازمان خصوصی سازی مدیریت این واحد صنعتی را به شرکت هیدرو اطلس واگذار کرده که در زمینه تولید محصوات راه سازی فعالیت دارد.

از قرار معلوم نداشتن اهلیت مالی و مدیریتی سهامدار قبلی شرکت  موجب  خسارت زیادی به کارگران کارخانه ودر نهایت دولت شده است.

به ادعای این کارگران مشکلات کارخانه  هپکو اراک زمانی آغاز شد که این واحد صنعتی از سال ۸۶ بدون کارشناسی به  بخش خصوصی  غیر مرتبط واگذار شد و در نتیجه از آن زمان تا کنون با مشکلات فراوانی روبه رو هستیم و طی این مدت  برای پیگیری مشکلاتمان تجمعات متعددی را انجام داده ایم.

طبق گزارش منابع خبری ایلنا در حال حاضر حدود هزار کارگر در کارخانه هپکو اراک مشغول کارند که در نتیجه عملکرد سهامدار قبلی دست کم بابت دو ماه و نیم مطالبات پرداخت نشده، طلبکارند، به گفته این کارگران هم اکنون مهمترین دغدغه و نگرانی آنها اهلیت داشتن سهامدار جدید در اداره این واحد صنعتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز