خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد:

کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۷۴۰

بیش از 200 کارگر شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ا یران ،صبح امروز در اعتراض به معوقات مزدی خود مقابل ساختمان استانداری خوزستان تجمع کردند.

کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اهواز با اعلام این خبر به ایلنا گفتند: صبح امروز یکشنبه ( 24 بهمن ماه) بیش از دویست نفر از همکاران آن‌ها در مقابل ساختمان استانداری تجمع صنفی برپا کردند.

این کارگران افزودند: بیش از 700 کارگر هستیم که چهارماه است مزد پرداخت نشده طلبکاریم و تا این لحظه با وجود برپایی چند نوبت اجتماع صنفی و مراجعه به مسئولان مربوطه هیچ تغییری در شرایط ما ایجاد نشده‌است.

طبق اظهارات کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران، کارفرما در تجمعات قبلی با حضور در جمع معترضان این مجموعه صنعتی ، پرداخت مطالبات آنان را منوط به افزایش تولید کرده بود.

کارگران معترض با یادآوری اینکه محل کار آنها پیش از این متعلق گروه سرمایه‌گذاری امیر منصورآریا  بود که پس از ماجرای اختلاس 3 هزار میلیاردی و مصادره اموال متهم اصلی پرونده در دی ماه سال 91 اخیرا به یکی از بانکها  طلب کار واگذار شده است در  خاتمه افزودند: در حال حاضر بابت دستمزد  مهر ،آبان  آذر ودی ماه خود  از کارفرما طلبکاریم و این در حالی است که  تعدادی دیگری از  همکرانمان مطالبات مربوط به تسویه حساب 9 ماه گذشته خود را نگرفته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز