خبرگزاری کار ایران

مرگ دو کارگر در دو حادثه جداگانه با دستگاه موتور آب

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۵۰۶

در روز چهارشنبه (۲۲ دیماه) در دو حادثه جداگانه، دوکارگر حین انجام کار با دستگاه موتور آب جان خود را از دست دادند.

بر اساس اخبار دریافتی ایلنا، در حادثه اول که روز چهارشنبه (۲۲ دیماه)،در ساوه رخ داد، گیر کردن لباس یک کارگر در غلاف موتور آب به مرگ او انجامید.

در این رابطه سرهنگ پرویز اسدی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه، درباره جزئیات این حادثه به رسانه‌ها گفته است: روز حادثه، گیر کردن لباس یک کارگر در غلاف موتور آب، عوامل نیروی انتظامی و گروه امداد و نجات منطقه را به محل حادثه کشاند.

در محل حادثه کارگر ۲۳ ساله‌ای دیده می‌شد که بر اثر بی‌احتیاطی و سهل انگاری، لباس کارش بر اثر نزدیکی زیاد با دستگاه موتور آب گیر کرده بود.

وی افزود: عوامل امداد نجات بی‌درنگ با استفاده از تجهیزات امداد و نجات، این کارگر را از دستگاه آزاد کرده و وی را تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه مرگ ایشان توسط عوامل اورژانس تایید شد.

اما در حادثه دیگر که زمان آن به عصر‌‌ همان روز چهارشنبه (۲۲ دی ماه) مربوط می‌شود، کارگر دیگری براثر برق گرفتگی با دستگاه موتور آب در حاشیه رودخانه‌ای بابل رود استان مازندران جان خود را از دست می‌دهد.

 اشکپور، سخنگوی اورژانس مازندران درباره این حادثه که در «بالامیربازار» منطقه سنگ پل در حریم رودخانه بابل رود اتفاق افتاده، به رسانه‌ها گفته است: در این حادثه جوان ۲۷ ساله حین انجام کار با موتور آب دچار برق گرفتگی شد و به داخل آب افتاد.

به گفته وی عوامل امداد ونجات پس از رسیدن به محل حادثه و بررسی وضعیت، متوجه شدند که مصدوم فاقد علائم حیاتی است که بلافاصله اقدامات احیا را شروع و وی را به بیمارستان شفا بابلسر منتقل کردند اما متاسفانه اقدامات امدادی عوامل بیمارستانی هم ماثر واقع نشد و این کارگر فوت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز